PracaGrupypl.praca.dyskusje › Minimalne wymagania ?

  • 21. Data: 2006-08-18 16:07:08
    Temat: Re: Minimalne wymagania ?
    Od: m...@g...com

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:ec4mil$b67$2@nemesis.news.tpi.pl m...@g...com

    > Wprawdzie stan cywilny to sprawa prywatna, ale - czemu nie?

    > "Zaś od 2005 intensywnie ćwiczę wynurzanie." ;)

    I co, uważasz że lepiej tak pisać, niech się rekrutacja doszukuje czy ma
    prawo jazdy czy nie ma, jakie zna języki itd w chronologicznym opisie ?

    Ciągle nie rozumiem czym się rózni minimalne wynagrodzenie od np. znajomości
    języków. To i to jest pewną cechą kandydata.

    p. m.

  • 22. Data: 2006-08-18 16:17:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ec4ojl$1ja$1@atlantis.news.tpi.pl m...@g...com
    <m...@g...com> pisze:

    > I co, uważasz że lepiej tak pisać, niech się rekrutacja doszukuje czy ma
    > prawo jazdy czy nie ma, jakie zna języki itd w chronologicznym opisie ?
    To są umiejętności. Nabyte gdzieś w trakcie żywota, posiadane. Spokojnie
    można wpisać, czemu nie?

    > Ciągle nie rozumiem czym się rózni minimalne wynagrodzenie od np.
    > znajomości języków.
    No to teraz to już ja nic Ci więcej na to nie poradzę.

    > To i to jest pewną cechą kandydata.
    Podobnie jak marzenie o miłych, uprzejmie traktujących pracowników,
    życzliwych szefach.
    Też wpisać do życiorysu?

    Jotte

  • 23. Data: 2006-08-20 15:45:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ec1msj$9b6$1@news.interia.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > (...) caly czas zmierzalem do uzyskania nastepujacego
    > ale po co to uzasadniac i sie tlumaczyc. Co komu do tego dlaczego chce
    > zarabiac okreslona kwote ?
    To samo, co komu do tego jakie kandydat ma zainteresowania.

    Jotte