PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polskie serwisy freelancerskie

  • 1. Data: 2006-08-16 17:48:21
    Temat: Polskie serwisy freelancerskie
    Od: "majster" <m...@n...ru>

    Witam
    Czy ktoś z Was zna polskie serwisy freelancerskie? Istnieją takie w ogóle?

  • 2. Data: 2006-08-17 12:43:29
    Temat: Re: Polskie serwisy freelancerskie
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "majster" <m...@n...ru> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś z Was zna polskie serwisy freelancerskie? Istnieją takie w ogóle?

    www.freelance.pl
    www.freelancerzy.pl
    www.freelancers.pl
    Nie do końca freelancerski www.artserwis.pl - około setki ogłoszeń o pracę
    dla grafików plus dział "szukam pracy"

    pozdr
    Asiek

  • 3. Data: 2006-08-20 02:31:27
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    Z ciekawości zajrzałem. Oto moje krótkie recenzje

    www.freelance.pl - tylko ogłoszenia dam / przyjme zlecenie
    www.freelancers.pl - SERWIS W PRZYGOTOWANIEU (pisownia oryginalna)
    www.freelancerzy.pl - Zlecenia: 4

    mam nadzieję że nie jest to ścisła czołówka...

    Marcin Stefaniak

  • 4. Data: 2006-08-20 13:48:55
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    Marcin Stefaniak napisał(a):
> [...]
    > www.freelancerzy.pl - Zlecenia: 4
    >
    > mam nadzieję że nie jest to ścisła czołówka...

    niestety własnie tak to wygląda w Polsce...bardziej oplaca sie szukac
    ogloszen / zlecen na grupach dyskusyjnych praca szukana lub w
    zagranicznych serwisach dla freelancerów typu http://guru.com

  • 5. Data: 2006-08-20 14:03:00
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 20 Aug 2006 06:48:55 -0700, wtd napisał(a):

    > niestety własnie tak to wygląda w Polsce...bardziej oplaca sie szukac
    > ogloszen / zlecen na grupach dyskusyjnych praca szukana lub w
    > zagranicznych serwisach dla freelancerów typu http://guru.com

    a tam znowu glodwe stawki dyktuja hindusi... bardzko ciezko zyc z takiej
    freelancerki.

  • 6. Data: 2006-08-20 22:38:02
    Od: |Pio| <piowa@_wytnij_vp.pl>

    > a tam znowu glodwe stawki dyktuja hindusi... bardzko ciezko zyc z takiej
    > freelancerki.

    bo - przynajmniej w Polsce, na dzisiaj, to z takich zlecen mozna wyzyc
    tylko jesli sie ma jakas niezla umowe z paroma pracodawcami... a jesli
    sie nie ma, to sie szuka po roznych grupach, a zarobione pieniadze mozna
    traktowac bardziej jak kieszonkowe niz pensje...

    --
    Pozdrawiam,
    P.W.

  • 7. Data: 2006-08-22 10:09:08
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm>

    Użytkownik "|Pio|" <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie ma, to sie szuka po roznych grupach, a zarobione pieniadze mozna
    > traktowac bardziej jak kieszonkowe niz pensje...

    Dokładnie, jedyna szansa dla freelancera albo mikrofirmy to znaleźć kilku
    stałych klientów. Inaczej jest naprawdę ciężko. Na zagranicznych serwisach
    typu www.rentacoder.com czy http://www.getafreelancer.com/ ceny dyktują
    hindusi, ale przy poważniejszych projektach nikt nie schodzi poniżej 3-4
    tysięcy złotych za miesiąc pracy(przeliczając projekty na czas wykonywania).
    Ale by wygrać tego typu zamówienie trzeba zapłacić frycowe, bez
    kilku-kilkunastu ukończonych tam projektów się nie uda.

    Pozdrawiam

    Andrzej Misiak

  • 8. Data: 2006-08-22 22:16:36
    Od: "sz" <s...@p...onet.pl>

    > niestety własnie tak to wygląda w Polsce...bardziej oplaca sie szukac
    > ogloszen / zlecen na grupach dyskusyjnych praca szukana lub w
    > zagranicznych serwisach dla freelancerów typu http://guru.com

    no ale nie robcie z polski takiej dziury,
    sa przeciez http://zlecenia.przez.net

    :-)

    sz.