PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia przedstawiciel handlowy w branży...

  • 1. Data: 2006-08-16 19:55:32
    Temat: Ile zarabia przedstawiciel handlowy w branży...
    Od: <m...@g...pl>

    Witam!
    Dostałem propozycje pracy jako PH.
    Miałbym szukać firm zainteresowanych wstawieniem do swojego
    punktu sprzedaży terminala do doładowań pre paid .

    Z tego co obserwuje rynek jest nasycony, ale i dynamicznie sie rozwija.

    I tutaj rodzi się pytanie. Czy za 45pln/umowa jest sens się w to bawić ?

    Dlaczego pytam?
    Sam wcześniej pracowałem w dosyć wąskiej branży i poniżej pewnych stawek
    roboty się nie brało, żeby ta profesja nie stała się "niewolnicza".
    Po prostu pracodawca mógł pomyśleć, że jeżeli jakiś nowicjusz zrobi coś za 10
    pln, to czemu komuś innemu płacić 20 pln...
    Nie chciałbym przyczynić się do spadku zarobków PH, bo jestem młody i łapie
    się każdej pracy, która da mi jakiś zysk.

    Za wszelkie sugestie i wypowiedzi z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam,
    Adam