PracaGrupypl.praca.dyskusje › Minimalne wymagania ?

  • 1. Data: 2006-08-16 18:27:04
    Temat: Minimalne wymagania ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy bedzie bledem umieszczenie w CV wzmianki o minimalnym oczekiwanym
    wynagrodzeniu netto ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-08-16 19:31:35
    Temat: Re: Minimalne wymagania ?
    Od: Bartek <b...@W...plTOtakze>

    Jarod napisał(a):
    > Witam
    > Czy bedzie bledem umieszczenie w CV wzmianki o minimalnym oczekiwanym
    > wynagrodzeniu netto ?

    Chyba lepiej do listu motywacyjnego (jesli pracodawca wymaga listu)
    wpisac taka kwote ktora moze byc rozna w zaleznosci od stanowiska o
    ktore sie ubiegasz.

    Przyznam sie szczerze ze ja nigdy ani do CV czy listu m. nie wpisywalem
    takiej kwoty. Moze to uprzedzenie przed podejsciem pracodawcy do takiego
    czlowieka, hmm :)

  • 3. Data: 2006-08-16 19:36:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ebvo1o$rui$1@news.onet.pl Jarod
    <b...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Czy bedzie bledem umieszczenie w CV wzmianki o minimalnym oczekiwanym
    > wynagrodzeniu netto ?
    Wydaje mi sie, ze zyciorys niezawierajacy oczekiwanego wynagrodzenia bylby
    absolutnie niepelny. A moze by zamiescic w nim takze oczekiwane godziny
    pracy, oczekiwana wysokosc premii i inne oczekiwane elementy uposazenia?

    MSPANC

    Jotte

  • 4. Data: 2006-08-16 21:01:07
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > absolutnie niepelny. A moze by zamiescic w nim takze oczekiwane godziny
    > pracy, oczekiwana wysokosc premii i inne oczekiwane elementy uposazenia?

    Nabijasz sie, ale jesli ktos szuka sensownej pracy za sensowne wynagrodzenie
    i nie chce tracic czasu na rozmowy ktore koncza sie propozycja zupelnie mi
    nieodpowiadajaca to ... A kazda wycieczka jednak te 100zl kosztuje...
    Jarod

  • 5. Data: 2006-08-16 21:31:23
    Od: "gg" <g...@g...pl>

> [...]
    > i nie chce tracic czasu na rozmowy ktore koncza sie propozycja zupelnie mi
    > nieodpowiadajaca to ... A kazda wycieczka jednak te 100zl kosztuje...

    Czasem nawet sporo wiecej jak sie policzy to ze trzeba
    wziasc urlop :-/

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-08-16 22:23:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ec012k$t8c$1@news.onet.pl Jarod
    <b...@N...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > wynagrodzenie i nie chce tracic czasu na rozmowy ktore koncza sie
    > propozycja zupelnie mi nieodpowiadajaca to ... A kazda wycieczka jednak
    Fakt, troche sie nabijam. Przyznasz jednak, ze umieszczanie oczekiwanego
    wynagrodzenia w _ZYCIORYSIE_ to logiczny absurd.
    Spróbujmy go wiec nieco ogladzic.
    Napisz na przyklad tak: posiadam wyksztalecenie takie a takie, uzyskalem
    nastepujace certyfikaty, pracowalem tu i tu, na stanowisku takim a takim, w
    okresie zatrudnienia caly czas zmierzalem do uzyskania nastepujacego
    wynagrodzenia (tu kwota) gdyz mam kosztowne zainteresowania, które chcialbym
    koniecznie realizowac.
    ;)))

    Jotte

  • 7. Data: 2006-08-17 07:23:38
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy bedzie bledem umieszczenie w CV wzmianki o minimalnym oczekiwanym
    > wynagrodzeniu netto ?

    W Polsce tak sie nie robi, nie ma takiego zwyczaju, i dlugo nie bedzie. Jedynym
    rozwiazaniem dla Ciebie jest bycie madrym, pytanie o nazwe firmy i to czym sie
    zajmuje w momencie jak Cie zapraszaja na rozmowe. Natomiast jesli nei masz pracy to
    bym sugerowal wziac jakakolwiek i szukac dalej - wtedy juz masz fundatora Twoich
    poszukiwan.
    Stanowczo odradzam wpisywanie (jakiejkolwiek) kwoty w CV jako zadanej do zaplaty.

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-08-17 07:34:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    fotech wrote:

    > W Polsce tak sie nie robi, nie ma takiego zwyczaju, i dlugo nie bedzie.
    >Jdynym rozwiazaniem dla Ciebie jest bycie madrym, pytanie o nazwe firmy
    >i to czym sie zajmuje w momencie jak Cie zapraszaja na rozmowe.

    Czasami wyslanie (a w sumie duzy procet nie tylko czasami) zapytania do
    firmy o szczegoly zostaje bez odpowiedzi. Zdazylo mi sie, ze aplikujac
    na stanowisko Informatyk czy nawet Programista bylem zapraszany na
    rozmowe, oraz wewnetrzny egzamin, pytanie o zakres obowiazkow (chocby
    jezyk programowania ect) przy ew. przyszlym zatrudnieniu kwitowane bylo
    przez oburzona pania haslem, to Pan ma wyksztalcenie kierunkowe i Pan
    nie wie? Niestety jesli chodzi o Polskie realia to rekrutacja tu odbywa
    sie na wariackich papierach.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2006-08-17 12:22:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    (...) caly czas zmierzalem do uzyskania nastepujacego
    > wynagrodzenia (tu kwota) gdyz mam kosztowne zainteresowania, które
    > chcialbym koniecznie realizowac.
    > ;)))

    ale po co to uzasadniac i sie tlumaczyc. Co komu do tego dlaczego chce
    zarabiac okreslona kwote ?
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2006-08-17 19:34:04
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Fakt, troche sie nabijam. Przyznasz jednak, ze umieszczanie oczekiwanego
    > wynagrodzenia w _ZYCIORYSIE_ to logiczny absurd.

    Zaraz, zaraz. Przecież CV to nie jest to samo co "życiorys", wygląda
    tylko podobnie, ale to jednak zgoła co innego.
    Bo niby co wspólnego mają wspominane w CV zainteresowania, umiejętności
    z suchymi faktami, które powinny znaleźć się w prawdziwym życiorysie?

    --
    Wiktor