PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"

  • 11. Data: 2007-01-11 21:17:26
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eo679n$1s6$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz

    > To Michnik jest z Biedroniem w SLD?
    > Ja się polityką nie interesuję, tylko brzydzę, sorry...

    To się zainteresuj i sobie sprawdź.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,

  • 12. Data: 2007-01-11 21:19:06
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:

    > I tyle są warci on i jego
    > zwolennicy. O czym tu gadać?

    Może o tym, że z wypowiedzi wypadasz jak michnixowy przygłup ?

    --
    "Chcemy waszego dobra!" - powiedział lider
    socjaldemokratów. Zaniepokojeni obywatele

  • 13. Data: 2007-01-11 21:25:32
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: eo67jf$rcv$...@n...dialog.net.pl,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisal:
    > W wiadomości news:eo679n$1s6$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz

    > To Michnik jest z Biedroniem w SLD?
    > Ja się polityką nie interesuję, tylko brzydzę, sorry...

    Obecnie obowiazujaca wersja historii jest taka, ze Michnik jest
    odpowiedzialny za pryszcze, koklusz i globalne ocieplenie. Szczegoly w nowej
    biblii, o ktorej juz byla mowa w tym watku.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 14. Data: 2007-01-11 21:27:01
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Paulus wrote:

    > Obecnie obowiazujaca wersja historii jest taka, ze Michnik jest
    > odpowiedzialny za pryszcze, koklusz i globalne ocieplenie. Szczegoly w nowej
    > biblii, o ktorej juz byla mowa w tym watku.

    Widać że mało z tej "biblii" zrozumiałeś, no i nie bardzo wiadomo w
    jakim kraju żyłeś przez ostatnie 17 lat, bo raczej nie w Polsce. No
    chyba że jesteś po prostu michnixowym przygłupem - to by w 100%
    tłumaczyło to co napisałeś.

  • 15. Data: 2007-01-11 21:37:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo69o3$oll$2@atlantis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> pisze:

    > Może o tym, że z wypowiedzi wypadasz jak michnixowy przygłup ?
    W czyjej opinii? Twojej? Chyba bym i ja i ty rozum postradali. Dlaczego
    miałbym gadać o tym jak wypadam w opinii osób, z których zdaniem nie tylko
    się nie liczę, ale nawet w ich odmienności nie szanuję?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-01-11 21:42:56
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > miałbym gadać o tym jak wypadam w opinii osób, z których zdaniem nie
    > tylko się nie liczę, ale nawet w ich odmienności nie szanuję?

    Piszesz, chamie niemyty, po chamsku (inna sprawa że demagogicznie, ale
    to za trudne na twój michnixowy móżdżek) o osobach popierających JKMa.
    No to ci odpisałem kilka słów prawdy prosto w oczka. Czy cham zrozumiał
    ? Jesli tak, to cham może teraz zamknać się i nie odpisywać.

    --
    Wielbłąd (rz.): koń zaprojektowany przez parlament.

  • 17. Data: 2007-01-11 21:44:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo69p3$cuq$1@inews.gazeta.pl Paulus

    > Obecnie obowiazujaca wersja historii jest taka, ze Michnik jest
    > odpowiedzialny za pryszcze, koklusz i globalne ocieplenie.
    Aha, rozumiem. No to trudno. Ale nie chcę się w tym babarać, jestem w miarę
    normalny.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-01-11 21:49:21
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty" [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo6bac$cq8$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> pisze:

> [...]
    > ci odpisałem kilka słów prawdy prosto w oczka. Czy cham zrozumiał ? Jesli
    > tak, to cham może teraz zamknać się i nie odpisywać.
    Po prostu się tobą pobawiłem przez chwilę, półgłówku.
    Jak to głupkiem, chyba się nie dziwisz...

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-01-11 21:54:30
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eo6bac$cq8$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz

    > Po prostu się tobą pobawiłem przez chwilę, półgłówku.

    Tylko ci się wydawało, zadufany w sobie chamie. Poza tym zadałem ci
    pytanie czy chamie pojałeś i potem było takie zalecenie, że jak pojąłeś
    to masz stulić swoją chamską dupę i nie popierdywać dłużej. Widać masz
    kłopoty z czytaniem.

  • 20. Data: 2007-01-11 21:55:28
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eo69p3$cuq$1@inews.gazeta.pl Paulus

    > Aha, rozumiem. No to trudno. Ale nie chcę się w tym babarać, jestem w
    > miarę normalny.

    Można było się spodziewać, że się świetnie dogadacie, dwa michnixowe
    przygłupy.