PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"

  • 1. Data: 2007-01-11 11:36:33
    Temat: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Nawiązując do niegdysiejszych dyskusji o JKM:
    http://wiadomosci.onet.pl/1463487,11,item.html

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2007-01-11 11:51:05
    Temat: Re: "Mikke odpłynął do krainy wiecznej głupoty"
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 11-01-2007 o 12:36:33 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Nawiązując do niegdysiejszych dyskusji o JKM:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1463487,11,item.html

    Ale mamy tu dyskutować o Robercie Biedroniu, HIV, AIDS, gejach i
    lesbijkach? Chyba NTG.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2007-01-11 17:44:52
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > Nawiązując do niegdysiejszych dyskusji o JKM:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1463487,11,item.html

    A że tak głupio spytam - co smuteczki tego pedała Biedronia, nudnego aż
    do bólu, mają wspólnego z tą grupą? Po co tu smrodzić tym michnixowym
    ględzeniem?

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    - Czy jest cukier w kostkach ?
    - Nie ma.

  • 4. Data: 2007-01-11 19:35:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo5t6d$rmi$1@atlantis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> pisze:

    > A że tak głupio spytam - co smuteczki tego pedała Biedronia, nudnego aż do
    > bólu, mają wspólnego z tą grupą?
    Właściwie, to nic. Kiedyś były na grupie dyskusje dotyczące JKM i - ku
    mojemu niemałemu zdumieniu - znalazła się grupka osób co najmniej
    sympatyzujących z "poglądami" i "teoriami" tego jegomościa. Toteż
    pomyślałem, że może chcieliby się zapoznać w jakich kierunkach one ewoluują
    i dokąd go prowadzą. Taki przyczynek ku zastanowieniu, nic więcej. Biedroń
    mnie nie interesuje, był tylko punktem zaczepienia.

    > Po co tu smrodzić tym michnixowym ględzeniem?
    A co to jest?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-01-11 19:40:50
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 11-01-2007 o 20:35:15 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:eo5t6d$rmi$1@atlantis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz

    > Właściwie, to nic. Kiedyś były na grupie dyskusje dotyczące JKM i - ku
    > mojemu niemałemu zdumieniu

    Rżniesz głupa. Lub, jeśli wolisz, udajesz Greka.

    > - znalazła się grupka osób co najmniej sympatyzujących z "poglądami" i
    > "teoriami" tego jegomościa. Toteż pomyślałem, że może chcieliby się
    > zapoznać w jakich kierunkach one ewoluują i dokąd go prowadzą.

    Wiedzą.

  • 6. Data: 2007-01-11 20:07:50
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > Właściwie, to nic. Kiedyś były na grupie dyskusje dotyczące JKM i - ku
    > mojemu niemałemu zdumieniu - znalazła się grupka osób co najmniej
    > sympatyzujących z "poglądami" i "teoriami" tego jegomościa.

    To jeszcze nic. Wyobraź sobie, że są ludzie co najmniej sympatyzujący z
    "pogladami" i "teoriami" działaczy związków zawodowych, których pomysły
    przegrywaja codziennie z realnym światem. Cóż się wiec dziwić sympatykom
    JKM, którym nie dano nigdy pełnej możliwości sprawdzenia się w praktyce.

    > Toteż pomyślałem, że może chcieliby się zapoznać w jakich kierunkach one
    > ewoluują i dokąd go prowadzą. Taki przyczynek ku zastanowieniu, nic
    > więcej.

    A to jest bezsensowne działanie, bo przecież zwolennicy JKM, jak sama nazwa
    wskazuje, są zwolennikami jego poglądów, więc uważają, że ma rację.
    To tak jakbyś nawracał nimfomanke, pokazując jej "straszne" kształty
    penisów.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 7. Data: 2007-01-11 20:34:19
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Jotte wrote:

    > A co to jest?

    Dokładne omówienie w niedawno wydanej "Michnikowszczyźnie" Ziemkiewicza.
    Biedroń to klasyczny przykład zacietrzewionego Michnixowego przygłupa.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,

  • 8. Data: 2007-01-11 20:40:10
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    http://michnikowszczyzna.googlepages.com

  • 9. Data: 2007-01-11 20:41:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo679n$1s6$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Hosowicz
    <a...@o...pl> pisze:

    > Dokładne omówienie w niedawno wydanej "Michnikowszczyźnie" Ziemkiewicza.
    > Biedroń to klasyczny przykład zacietrzewionego Michnixowego przygłupa.
    To Michnik jest z Biedroniem w SLD?
    Ja się polityką nie interesuję, tylko brzydzę, sorry...

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-11 20:44:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo65eu$k6n$1@news.onet.pl CZYŚCIWO <c...@o...pl>
    pisze:

    > To jeszcze nic. Wyobraź sobie, że są ludzie co najmniej sympatyzujący z
    > "pogladami" i "teoriami" działaczy związków zawodowych, których pomysły
    > przegrywaja codziennie z realnym światem.
    Nie znam poglądów i teorii zbyt wielu działaczy związkowych, nie wiem jak u
    Ciebie w tej kwestii. Jest ich zresztą (działaczy) tysiące, a Korwin jeden
    (w sensie tego konkretnego egzemplarza, nie w sensie ogólnej ilości
    istniejących obłąkańców).
    Za to - jako działacz i mandatariusz związkowy - całkiem dobrze znam ich
    (nasze) uprawnienia i prerogatywy. Umiem się nimi skutecznie posługiwać, co
    wypraktykowałem niejednokrotnie i czynić mam zamiar nadal.

    > Cóż się wiec dziwić sympatykom JKM, którym nie dano nigdy pełnej
    > możliwości sprawdzenia się w praktyce.
    Bo tego się nie dostaje. To trzeba sobie wywalczyć. Jednym się udaje, innym
    nie. Co na język praktyki przekłada się tak: jedni są skuteczni inni nie. Ci
    drudzy szukają winnych tego stanu rzeczy zawsze na zewnątrz, poza sobą,
    tworzą teorie spiskowe itp.
    Korwin startował na prezydenta - skutek wiadomy. UPR startowała w wyborach -
    skutki wiadome. Wyniki zostały wyrażone wartościami proporcjonalnymi i w
    liczbach bezwzględnych. I tyle są warci on i jego zwolennicy. O czym tu
    gadać?

    > A to jest bezsensowne działanie, bo przecież zwolennicy JKM, jak sama
    > nazwa wskazuje, są zwolennikami jego poglądów, więc uważają, że ma rację.
    Tylko krowa nie zmienia poglądów. Może nie znają wszystkich? Uważasz, że z
    drogi głupoty nie ma odwrotu? Ja mniemam, że jest, a przynajmniej bywa.

    > To tak jakbyś nawracał nimfomanke, pokazując jej "straszne" kształty
    > penisów.
    Obrazowe porównanie. Jednak - eee tam...
    Nimfomanka może być lesbijką. ;)

    --
    Jotte