PracaGrupypl.praca.dyskusje › strony o pracy

  • 1. Data: 2007-01-11 10:16:52
    Temat: strony o pracy
    Od: "Annadia" <A...@g...com>

    Witam wszystkich!
    Prowadzę badania do pracy magisterskiej - dotyczą one użytkowników
    stron o
    pracy, sposobów poszukiwania pracy przez tego rodzaju strony i
    efektów tych
    poszukiwań. Byłoby fajnie, gdybyście zechcieli wziąć udział.
    Ankieta nie jest
    długa a pytania są łatwe,
    to adres strony z ankietą: gruca.one.pl
    Z góry dzięki za dobre chęci i wypełnienie ankiety, bardzo mi to
    pomoże w pracy

  • 2. Data: 2007-01-12 08:43:43
    Temat: Re: strony o pracy
    Od: nieznajomy <b...@w...pl_AdresSpamowy>

    Dnia 11 Jan 2007 02:16:52 -0800, Annadia napisał(a):

    > gruca.one.pl

    studentka czy kadra ha ?

    http://www.inib.uj.edu.pl/kadra/gruca.htm
    A jesli kadra, to po co takie kłamstwa ?

  • 3. Data: 2007-01-12 10:23:12
    Od: "Annadia" <g...@o...pl>

    Studentka. Wykładowczyni, z naszego instytutu zajmuje się bibliologią,
    bibliografią i historią książki, a nie szukaniem pracy przez internet, czego sam
    zresztą możesz sie dowiedzieć ze strony. Nie mam celu podawania żadnych mylnych
    informacji, tym bardziej, że mając tytuł naukowy pewnie zachęciłabym więcej osób
    do odpowiedzi...
    pozdrawiam