PracaGrupypl.praca.dyskusje › software mind

  • 1. Data: 2007-01-11 01:09:01
    Temat: software mind
    Od: o...@g...com

    witam. mozecie mi cos powiedziec o tej firmie? jak sie pracuje, jakies
    orientacyjne zarobki... dzieki

  • 2. Data: 2007-01-11 07:19:14
    Temat: Re: software mind
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > witam. mozecie mi cos powiedziec o tej firmie? jak sie pracuje, jakies
    > orientacyjne zarobki... dzieki

    Zapomniałeś chyba napisać na jakie stanowisko startujesz. Podejrzewam jednak
    że na programiste ale już na jakiego nie napisałęś. C# i ASP.NET ?

    Programiści którzy tam pracują są dość dobrzy ale nie ma ich zbyt wielu. Z
    tego co zauważyłem to atomosfera jest tam dobra. Warunki pracy też nieczego
    sobie (ale nigdy tam nie pracowałem). Byłem na rozmowie i na szkoleniach.

    Zarobki tak jak wszędzie różnie w zależności od umiejętności i od tego jak
    długo się siedzi w danej firmie ale raczej lepsze niż gorsze.

    Napisz dokładnie na jakie stanowisko startujesz to ci może coś podpowiem :)
    odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej.