PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Sun, 23 Nov 2003 22:18:17 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pf25.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!

    Użytkownik Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpr1nf$j8c$...@n...news.tpi.pl...
    (...)
    > Co do procedur - tak. Oczywiście że tak. Tylko do tego trzeba mieć
    > porządnie zrobiony dział IT. Dalej nie będę komentował, bo musiał bym
    > wejść nadmiernie w szczegóły.

    Ok Piotr, ja musialem zareagowac bo stresu w pracy w wiekszosci sytuacji
    mozna uniknac (i _trzeba_ , bo praca jest wtedy _mniej_ _efektywna_ !).
    To ze byles na "interwencji" u klienta wiele tlumaczy, ale....
    Ale zeby nie bylo ze Ci kadze - klienta (skoro Ty do niego jezdzisz tylko na
    interwencje) Twoja firma powinna "zbadac" dokladnie, poinformowac go
    o niebezpieczenstwach, oszacowac jego straty w razie wystapienia
    (nie zawsze mozliwe, choc obrazowo mozna go uswiadomic),
    zaproponowac rozwiazania od cluster'a po modlitwe o interwencje
    sil boskich (ostatnie mozna zaproponowac za darmo).

    Nie krytykuje Twojej firmy - dla mnie powyzsze to tylko przyklad jak powinno
    sie dzialac teoretycznie. W praktyce najlatwiej tnie sie po informatyce
    (pewnie niektorzy zaczynaja sie niepokoic :-((( ) - w koncu kiedy zdarzyla
    sie ostatnio awaria? No to po co trzymac X informatykow, mozna X bez trzech,
    nie?
    Wazniejsze inne dzialy (losowo np. ksiegowosc, nawiasem mowiac
    w naszym hiperfiskalnym kraju nadwartosciowana)...

    Co tu duzo gadac - cofamy sie cywilizacyjnie, tniemy glownie po jakosci
    i bezpieczenstwie zycia (np. sluzba zdrowia etc. i pare ulg podatkowych)
    oraz przyspieszeniu technologicznym (nauka, oswiata, nowe technologie
    i rowniez pare ulg podatkowych).

    --
    Zycie jest i tak piekne - Wojtek H.
    PS. Sorry za walniety delimiter, nie zawsze ma sie szanse zainstalowania