PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-23 19:26:36
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    alegori@ wrote:

    > [cut]
    >
    > nie chce sie sie czepiac szczegolow bo administratorem stricte nie jestem,
    > ale w przypadku domeny dla 300 hostow
    > stawia sie rowniez kontroler zapasowy...
    >
    > promocja następuje automatycznie

    Alegori, ja nie pisałem o tym co ja bym chciał i co jest zgodne z
    zasadami sztuki, tylko o tym jak bywa. Podany przykład - to fakty.
    Miałem pewnego czasu interwencję w firmie gdzie jest nawet więcej niż
    300 maszyn (koło 350 końcówek, nie licząc serwerów w serwerowni) gdzie
    pier*nął kopytami do góry serwer domeny i nie byo serwerów BDC. Było to
    mniej więcej o 13:13, w sensie : środek dnia. I to tak się wyp*, że heja
    ! ... Zjarała mu się płyta główna czy coś takiego, totalny dead.

    Co do procedur - tak. Oczywiście że tak. Tylko do tego trzeba mieć
    porządnie zrobiony dział IT. Dalej nie będę komentował, bo musiał bym
    wejść nadmiernie w szczegóły.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz