PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-24 11:26:05
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby to była prawda już dawno wszystkie szkoły zostałyby zamknięte. A
    > studia? Po co, skoro "mozesz uczysz sie od kolegów", a potem masz "helpy,
    > szkolenia,

    Powtórze to co napisałem wcześniej: "na studiach jestes teoretykiem a pracy
    praktykiem". Studia maja zbudowac podwaliny pod prace która chcesz
    wykonywac, wiedze teoretyczna ktorą na pewno wykorzystasz w pracy. Teraz
    zakumałes o co mi chodzi?

    > dokumentacje, www!". O ich poziomie przez litość nie wspomnę.

    No to sorry... ale zapraszam dla przykładu na
    java.cun.com
    msdn.microsoft.com

    Nie wymieniam sitów specjalistycznych, w konwensji: www.codeproject.com, ect

    Jeśli uważasz że poziom akurat tych dwóch sitów jest niski ... no to chyba
    nie mamy o czym rozmawiać.

    >Studia też nie
    > imponują poziomem, ale przynajmiej masz jakis alternatywny punkt widzenia.

    Z tymi studiami to się zgadzam.

    > ale
    >
    > To jest faktycznie kwintesencja dreptania w miejscu.

    Niekoniecznie dreptania w miejscu. Nie każdy z nas ma w soim grafiku
    zapisane zmieniać prace conajmniej raz na dwa lata. Niektórzy lubią to co
    robią i nawet w dzisiejszych czasach od początku są w jednej firmie.

    > Właśnie do tego potrzebne sa szersze horyzonty, których nie uzyskasz
    > studiując dokumentacje i helpy jedynie słusznej firmy.

    Ale niekoniecznie potrzebujesz studia aby poszerzać swoje horyzonty.

    kuba