PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: (dlugie) Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-24 12:27:27
    Temat: Re: (dlugie) Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik PiotrG <p...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bprh0o$3ig$...@a...news.tpi.pl...
    > Mimo, ze ten watek dyskusji nie "jest moj", chcialbym troszke skomentowac
    > Twoj post.
    > Odnosze wrazenie, ze reprezentujemy "przeciwne bieguny" modelu dzialania,
    > i choc masz duzo racji, prawda zapewne lezy po srodku (jak zwykle
    zreszta).
    > Wynika to zapewne z faktu, ze nie uwzgledniasz sfery
    uslugowo/wdrozeniowej,
    > ale o tym pozniej.

    Przykro mi Piotrze, mialem nadzieje ze masz _podstawowy_ instynkt
    samozachowawczy...
    Jako swiezy absolwent (albo nieswiezy _bez_ przemyslen) wiesz, ze jesli ktos
    nie wie o czym mowi to podrapie innych za krytyke zanim sie przyzna
    do niewiedzy - nie tylko na pl.praca.dyskusje... Ale robic to na koncie
    firmy???
    Naprawde - zatracenie instynktu samozachowawczego!!!

    Oczywiscie ze CALKOWICIE rozne poglady - ja jestem zwolennikiem
    rozwiazan propagowanych przez prof. Bliklego (znasz? odpowiedz,
    ciekawym bardzo! - powiedz chociaz _kim_ jest prof. Blikle, bo jego zasad
    nie znasz jak widac, choc to nasza [ok, moja - informatyczna] branza)

    Dalej nie komentuje - chcialem Ci odpowiedziec, ale to Twoja firma powinna
    z Ciebie zrobic szefa (ciagle zakladam, ze nie konfabulujesz, wystepujesz
    oficjalnie pod kontem firmowym i oferujesz "prace" ) - a to kosztuje.
    O konfabulacji swiadczy neznajomosc roznic miedzy pracodawca
    a "pracownikim swojego pracodawcy, ktory szuka dla niego nowych
    pracownikow".
    To sa podstawy egzystencji!
    <Troll Warning!!!>

    Tylko po co tutaj? Zapraszam na inne listy - kompleksy?
    jakies religijne, pl.pregierz czy inne - nie siej idiotycznej propagandy!

    w takj sytuacji jestes dla mnie "robotnikiem umyslowym
    chorym na megalomanie".

    Wybacz -pisales naprawde smieszne rzeczy, ale albo firma wysle Cie na
    zupelnie podstawowe szkolenia, albo niedlugo bedziesz w sytuacji tych,
    z ktorych sie smiales (szukajacych pracy).

    Zdrowka - Wojtek H.