PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-24 01:30:23
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bpqlof$89q$1@news.onet.pl...

    > Doksztzłacanie i samokształcenie to jest kwintesencja pracy! To o to tak
    > naprade chodzi, jesli mozesz uczysz sie od kolegów, jesli juz ich
    przerosles
    > albo nikt nie jest ci w stanie pomóc to masz: helpy, szkolenia,
    > dokumentacje, www!

    Gdyby to była prawda już dawno wszystkie szkoły zostałyby zamknięte. A
    studia? Po co, skoro "mozesz uczysz sie od kolegów", a potem masz "helpy,
    szkolenia,
    dokumentacje, www!". O ich poziomie przez litość nie wspomnę. Studia też nie
    imponują poziomem, ale przynajmiej masz jakis alternatywny punkt widzenia.

    > Btw: Kiedys w polsce, za dawnych czasow było takie prawo iż położną nie
    > mogła zostać kobieta która nie miała dzieci, nie wiem jak to jest dziś,
    ale
    > uważam ze ktos genialnie to wymyślił. I wlasnie o to chodzi, to jest cała
    > kwintesencja.

    To jest faktycznie kwintesencja dreptania w miejscu.

    > Na studiach jestes teoretykiem a w pracy praktykiem i nie
    > mozesz liczyc na to ze ktos przyjdzie i paluszkiem wskaze ci co i jak masz
    > zrobic.

    Właśnie do tego potrzebne sa szersze horyzonty, których nie uzyskasz
    studiując dokumentacje i helpy jedynie słusznej firmy.