PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Fri, 21 Nov 2003 11:29:05 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "Zirak\(aka dip\)" <z...@g...pl> ihn
    news:bpkl0n$6kb$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Hmm... A jak bym ja nie podal telefonu w CV? To co bylo by to
    > ok?

    Czegoś nie rozumiesz...

    > [...]
    >
    > Jak najbardziej - nigdy bym tam nie wyslal swoje CV.

    No właśnie tego nie rozumiesz...
    Są firmy, które nie mogą sobie pozwolic na pokazanie, że szukają
    kogoś konkretnego na dane stanowisko, bo może to świadczyć o ich
    planach rozwojowych lub o chęci zwolnienia pracownika, który nie
    ma o tym pojęcia i do chwili zwolnienia ma o niczym nie wiedzieć.

    Owszem, na ogół tego typu rzeczy robi się przez firmy typu HRK czy
    Bigram (nie, to nie jest reklama :>), ale czy adres @#$%^&@wp.pl
    różni się aż tak bardzo od @#$%^&@hrk.pl? Oczywiście pomijam fakt,
    że firma korzystająca z WP jest prawdopodobnie mniejsza i uboższa

    > W 80% pracodawcy nie wiedzia po co dokladnie chca nowego
    > pracownika. Oczywiscie, ze ma pomoc tu i tam, ew. pokierowac to
    > i to, ale generalnie zawsze jest z tym balagan.

    Zatem w czasie rozmowy możesz się pięknie sprzedać, pokazując im
    że masz swoją wizję, znasz się na tym i możesz czymś pokierować.
    Wydaje mi się, że lepsze jest lekkie niedookreślenie stanowiska,
    niż pracodawca kretyn, który będzie marnował 50% umiejętności
    kandytata na jakimś durnym stołku, bo "taka jest polityka firmy".

    > A kto czyta listy motywacyjne? Ja nie spotkalem...

    Czytają, czytają...

    > ???? Srednia malo znaczy, liczy sie uczelnia.

    Liczą się umiejętności. Nie tak dawno pracodawcy mówili, że osoby
    po tzw. renomowanych uczelniach mają poprzewracane w głowie, bo
    nie mając specjalnej znów wiedzy chcą dostawać dużo większą pensję
    tylko dlatego, że skończyli przysłowiowe SGH.

    > Skoro jest to spotkanie oficjalne, na ktore zwyklo sie ubierac
    > oficjalnie nie wiedzie powodu by jedna strona (majaca przewage)
    > miala ubierac sie inaczej.

    Czyli facet chodzący w pracy w dżinsach i koszuli ma się przebrać
    w garnitur, bo akurat tego dnia ma rozmowy? Zawsze wydawało mi
    się, że nie szata zdobi człowieka i wystarczy być ubranym
    kulturalnie, schludnie i czysto...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)