PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-21 13:32:08
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zirak(aka dip)" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpkvd1$d8v$1@inews.gazeta.pl...

    > no

    > No ale CV i LM roznily sie czyms wiecej niz tylko nazwiskami?
    > F.
    Zeby nie bylo niejasnosci - nic, co napisalem, nie jest wyssane z palca.

    Spotkalem sie z tym osobiscie dwukrotnie podczas prowadzenia rekrutacji.
    CV/LM roznily sie TYLKO nazwiskiem, imieniem i adresem.
    I wcale nie byly standardowym CV z Worda - po prostu "sciagali" od siebie
    ;-)

    Tak wiec nie sa to bzdury!

    PiotrG