PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-21 12:57:59
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 21 Nov 2003 12:49:02 +0100, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem "Zirak\(aka dip\)" <z...@g...pl> w wiadomosci
    <bpku8n$97r$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

    >Male firmy sa ok, ale pokaz mi kogos kto chcialby w nich pracowac? Zawsze
    >przeciez lepiej w wiekszej - w malej szef bedzie mial zly dzien i nic nie
    >podskoczyc...

    W duzej jestes trybikiem, 10 zwolnionych w te czy wewte nie robi
    roznicy ;P Czasem mniejszy moze wiecej niz duzy i wykosic duzego z
    rynku.

    >Zeby sie posmiac? ;)

    Owszem tez, bo nie mozna plakac ciagle nad upadkiem edukacji w Polsce.
    Najbardziej smieszny blad to taki, gdzie osoba pisze w LM o
    dokladnosci a nazwe ostatniego pracodawcy (ktory miesci sie w tym
    samym budynku!) pisze z bledem.

    >No i co na slub tez tak bys poszedl? Albo przyja klienta na wazna rozmowe w
    >kapciach - to tak jest przyjete w firmie?

    Z mojej dzialki, klientow nie spotykam w firmie (w zasadzie nie maja
    prawa wejsc do firmy), co wiecej spotkania z klientami sa w strojach
    dowolnych, jak komu wygodniej.

    >Dla obu stron rozmowa o prace jest wielka niewiadomo, wiec trzymaja sie
    >regol - a jedna z nich mowi, garnitur prosze zalozyc.

    To ja sie staram o prace u siebie czy kandydat ? Wystarczy jak bede
    schludnie ubrany. Przy okazji kandydat dowie sie, ze nie musi biegac
    caly dzien pod krawatem.

    Przemek