PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-21 16:31:12
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bpjue4$t4i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak sie zrobi probke na nowy temat (najlepiej na miejscu - w firmie),
    > to wiadomo:
    > - czy kandydat w ogole to umie;

    Cóz Ci po takiej wiedzy? Może się nauczy w try miga i będzie bardziej
    twórczy od tego co już umie, ale to jego absolutne maksimum?

    > - jak do tego podchodzi;
    > - jak sobie radzi z nowym;

    Z nowym? Chodzi o firme inowacyjną? Ile takich jest w Polsce?

    > - jak pracuje w stresie;

    Stress jest skutkiem kiepskiego kierownikowania.

    > i wiele innych.

    No właśnie. Wypadałoby skorzystać z profesjonalnych metod a nie mylić
    rekrutacji z pierwszym dniem pracy.

    > Ale serio - firma, w ktorej pracuje, placi na czas, wiec nie znam tego
    > problemu. Natomiast, faktem jest, klienci/kontrahenci (i mali, i wielcy)
    > nie placa w terminie nigdy. Domyslam sie, ze firmy o kiepskiej
    > plynnosci finansowej moga miec problem z wyplata. Oczywiscie nie
    > jest to zadne wytlumaczenie, tylko proba wykazania, ze nieplacenie
    > nie zawsze jest wynikiem pazernosci szefa.

    Absolutnie nie twierdziłem, ze to tylko pazerność szefów, ale dla pracownika
    skutek jest taki sam. Skądinad dziwna jest ta bezsilność wobec epidemii
    niepłacenia, ciekawe czy pracodawcy czy może pracobiorcy maja większy wpływ
    na ten stan rzeczy?

    > Nie - patrz watek "ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie"
    > niejakiego QLmenn-a z 20.11.2003 10:12. Chodzi np. o spam.

    Sa do tego są inne metody. Patrz Twoja uwaga o kwalifikacjach
    administratora.

    > Racja. Ale skoro ich ma, to po co ma dawac ogloszenia.
    > A skoro chce ich zmienic, to znaczy ze ogloszenia nie sa jednak
    > lipne.

    Być może, ale samo chciejstwo to trochę za mało. Takze do prowadzenia
    biznesu. Inna sprawa, ze trzeba koncentrować się głównie na obsłudze
    urzędów, więc na zdobycie prawdziwych umiejętnosci czasu moze brakować.
    Wbrew pozorom duza nadwyzka podaży pracowników nie ułatwia prawidłowej
    rekrutacji.