PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
  • Data: 2003-11-21 16:55:54
    Temat: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poza punktem 5, który wg mnie jest dopuszczalny tylko w firmach, które nie
    mają własnych skrzynek pocztowych, to reszta jest świętą prawdą. Ale i tak
    cie pewnie zgnoją, określając cie jako krwiopijce, wyzyskiwacza, nadzorce
    murzynów, itp

    Przez jakiś czas jednym z moich obowiązków było zatrudnianie ludzi do mojego
    działu i to co wtedy zobaczyłem przerosło moje najgorsze sny. Przeważnie
    jest tak jak mówisz, byle gościu po studiach chce 10 tys i opieke zdrowotną
    w medicoverze na złotą kartę; oferując od siebie jak najmniej. A testy o
    których wspominasz to już w ogóle potwarz dla tegoż absolwenta, przecież on
    wszystko umnie.

    Mój wniosek po kilku latach pracy jest taki, iż należy zatrudniać ludzi z
    wysoką motywacją do pracy (dojeżdżających, z mniejszych miast, mających na
    utrzymaniu rodzinę) do tego w przypadku programistów o których wspominasz ja
    zawsze wybierałem typowych maniaków, którzy od 10 roku życia mają komputer i
    nie tylko na nim grają, bo większość dyplomów po studiach można sobie
    wsadzić tam gdzie światło nie dochodzi.

    Tak trzymać stary, może niektórzy z nas w końcu zaczną używać szarych
    komórek!

    podr
    kuba