PracaGrupypl.praca.dyskusje › Majac inz jest sens robic mgr ?

  • 21. Data: 2005-07-31 16:02:26
    Temat: Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Jeśli cię to interesuje i myślisz że czegoś przydatnego się nauczysz to
    > tak. Ale dla samego papierka nie warto, pracodawcy wszystko jedno czy to
    > inż. czy mgr.
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Witam.

    mgr (bez kropki) inż. (prawidłowo)

    jeśli już mamy prezentować tę wyższą klasę.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 22. Data: 2005-07-31 16:06:25
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Parasol napisał(a):

    > P.S. Jestem po uczelni panstwowej technicznej (informatyka). Meczylem sie
    > tak samo jak ci z dziennych moze nawet wiecej dojezdzajac po 70 km co
    > niedziele. Jestem rownie dobrym matematyko fizykiem.

    Witam.

    Chyba sobie żarty robisz porównując studia dzienno do zaocznych :) Niebo
    a ziemia. Ogromnie wielka róźnica.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 23. Data: 2005-07-31 16:17:04
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 31-07-2005 o 18:02:26 Przemek Z <z...@w...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > mgr (bez kropki) inż. (prawidłowo)
    >
    > jeśli już mamy prezentować tę wyższą klasę.

    Koniec zdania z kropką (prawidłowo).
    Jeśli już mamy popisywać sie erudycją.

  • 24. Data: 2005-07-31 16:17:55
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 31-07-2005 o 18:06:25 Przemek Z <z...@w...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > Chyba sobie żarty robisz porównując studia dzienno do zaocznych :) Niebo
    > a ziemia. Ogromnie wielka róźnica.

    Oczywiście w każdym przypadku taka sama, prawda?

  • 25. Data: 2005-07-31 16:19:13
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Przemek Z napisał(a):

    > mgr (bez kropki) inż. (prawidłowo)
    >
    > jeśli już mamy prezentować tę wyższą klasę.

    Nie wiem czy zauważyłeś ale tam był koniec zdania.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2005-07-31 17:21:26
    Od: "Lelum" <l...@b...pl>

    Użytkownik "Jarod"

    dlatego zastanawiam sie nad sensem kontynuowania dalszych stopni
    > naukowych. Jakie jest wasze zdanie ?

    Lepiej zrobić, jak masz czas i środki. Licząc że będziesz pracować ze
    40 lat dla wielu pracodawców może to być istotne, a jakbyś wylądował
    w szkolnictwie to jest niezbędne.

    Lp

  • 27. Data: 2005-07-31 17:29:56
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Nie wiem czy zauważyłeś ale tam był koniec zdania.
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr
    Witam ponownie.

    A gdzie? Cytuję:

    "Heyka
    Zastanawiam sie, czy jest sens robic uzupelniajace zeby miec mgr. Mam prace
    i w tym roku bede bronil inz. A mgr. moglbym zrobic jakos zaocznie , ale
    zastanawiam sie czy ma to jakis sens ? Czy inz. jest tak samo respektowany
    na zachodnim rynku pracy ? ( chodzi o wyzsze wyksztalcenie ). Bo w polsce
    same studia raczej i tak na nikim wrazenia nie zrobia ( chyba nigdzie nie
    zrobia ? ), dlatego zastanawiam sie nad sensem kontynuowania dalszych
    stopni
    naukowych. Jakie jest wasze zdanie ?
    Jarod"

    A mgr. - to jedno zdanie?:)

    Pozdrawiam :)

    Przemek

  • 28. Data: 2005-07-31 18:11:50
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    hello
    a tak na marginesie, to ktore z tych tytulow sa uznawane na zachodzie ( UK
    mnie najbardziej interesuje ). Czy inz. to tez dla nich wyzsze ? Bo
    slyszalem, ze u nich jak ktos sie nie uczyl 10 sem. to tak krzywo patrza.
    Jarod

  • 29. Data: 2005-07-31 22:47:19
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dci385$1kd$1@news.onet.pl>
    Michał napisał(a):

    > To w jaki sposób matematycy i fizycy korzystają z matematyki czasami
    > znacznie się różni. Jeśli mielibyśmy mówić o matematyce w ścisłym
    > znaczeniu, czyli takiej jakiej uczą studentów matematyki to
    > powiedziałbym nawet, że fizykowi wystarczą podstawy matematyki wyższej.
    > Oczywiście nie mówimy o jakichś zaawansowanych badaniach.

    No pewnie. Z tym że temu fizykowi jednak ta matematyka w pewnym stopniu
    jest potrzebna. I napewno jest tego więcej niż matematyk potrzebuje
    fizyki. ;)

    I z drugiesj strony to raczj nie do zaawansowanych badań, a dla teoretyków
    jest nowsza i bardziej zaawansowana matematyka potrzebna.

    Pozdr.

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 30. Data: 2005-08-01 09:22:12
    Od: RaW <r...@n...poczta.onet.pl>

    Lelum napisał(a):
> [...]
    >

    > Lepiej zrobić, jak masz czas i środki. Licząc że będziesz pracować ze
    > 40 lat dla wielu pracodawców może to być istotne, a jakbyś wylądował

    Czy faktycznie tytuł inżyniera lub licencjata nie upoważnia do pracy
    jako nauczyciel? Myślałem, że wystarczy wyższe wykształcenie + ukończony
    kurs pedagogiczny.

    --
    RaW