PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - pytania, zarobki

  • 1. Data: 2005-07-30 11:34:37
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna - pytania, zarobki
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Witam.
    Przygotowuję się wlaśnie do rozmowy kwalifikacyjnej (praca w biurze w
    hurtowni). Jestem tuż po studiach. To będzie moja pierwsza rozmowa.
    Czy macie jakieś praktyczne rady? Co robić, czego nie robić? Jak mówić o
    swoich wadach i czy w ogóle?
    I co odpowiedzieć na pytanie o to, ile chcę zarabiać?
    Pozdrawiam,
    Yawn

  • 2. Data: 2005-07-30 12:03:20
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - pytania, zarobki
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Tyle, żeby się utrzymać i mieć na inne wydatki, żeby coś zaoszczędzić.
    > Może to ci coś podpowie.
    > Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl

    :-) Oczywiscie, chcialbym jak najwiecej.

  • 3. Data: 2005-07-30 12:05:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 13:34:37 +0200, "Yawn" <y...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >hurtowni). Jestem tuż po studiach. To będzie moja pierwsza rozmowa.
    >Czy macie jakieś praktyczne rady? Co robić, czego nie robić? Jak mówić o

    Odpowiadać rzeczowo na pytania, nie kombinować.

  • 4. Data: 2005-07-30 13:53:20
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    http://www.1praca.gov.pl/index.php?id=4&tresc=136

    > I co odpowiedzieć na pytanie o to, ile chcę zarabiać?

    Odpowiedz ile chcesz zarabiać.

    --
    Pitt

  • 5. Data: 2005-07-30 13:56:19
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 30-07-2005 o 15:53:20 Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Odpowiedz ile chcesz zarabiać.

    Ja bym mu radził podać dokładnie 1462,31 netto, ale musze się jeszcze
    zastanowić: miesiecznie, kwartalnie czy tygodniowo.

  • 6. Data: 2005-07-30 14:48:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 13:34:37 +0200, "Yawn" <y...@g...pl> wklepał(-a):

    >I co odpowiedzieć na pytanie o to, ile chcę zarabiać?

    Aha, podawaj konkretną kwotę, a nie "około 1000", "nieco mniej niż 2000". I
    unikaj "okrągłych" kwot typu 1000, 2000 itd. Jak podasz: chciałbym zarabiać
    1700, a po okresie próbnym docelowo 2300, to od razu to inaczej brzmi. Tak mi
    się wydaje. :)

  • 7. Data: 2005-07-30 16:20:45
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 30 Jul 2005 14:03:20 +0200, użyszkodnik "Yawn" <y...@g...pl>
    napisał:

    > :-) Oczywiscie, chcialbym jak najwiecej.

    oczywiście pracodawca chciałby jak najmniej

    --
    futszaK
    "Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących

  • 8. Data: 2005-07-31 15:05:18
    Od: "arek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabiać
    > 1700, a po okresie próbnym docelowo 2300, to od razu to inaczej brzmi. Tak

    mysle ze moze byc ciezko :)

    pzdr.
    arek

  • 9. Data: 2005-07-31 17:55:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 17:05:18 +0200, "arek" <m...@w...pl> wklepał(-a):

    >mysle ze moze byc ciezko :)

    Nie chodziło mi o konkretne kwoty, tylko zasadę. Dobra, mogłem to wyrazić za
    pomocą symboli. ;)