PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie warunków umowy o prac

  • 1. Data: 2005-07-30 14:10:39
    Temat: wypowiedzenie warunków umowy o prac
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam !

    otrzymałem w pracy "wypowiedzenie warunków o pracę"
    dotyczące zajmowanego stanowiska i wynagrodzenia
    (z kierowniczego na szeregowe, płaca 100% dół)
    jako powód podaje się: "nienależyte wykonywanie
    powierzonych obowiązków, powodujących straty przedsiębiorstwa".

    Podany powod jest tylko prestekstem, gdyz najchetniej by mnie zwolniono
    zupełnie. Cała sytuacja ma miejsce po zmianie właściciela i zarządu spółki w
    ktorej pracuje - tu sytuacja jst dosyc skomplikowana gdyz w tej firmie
    pracuje od 1997 roku, do pazdziernika roku ubiegłego byl to oddział
    frmy niemieckiej, w pazdzirniku 2004 firma zmienila nazwe, udziałowcy a
    wszyscy pracownicy otrzymali nowe umowy o prace w nowej firmie na
    takichsamych warunkach lub nawet lepszych.

    Jakie odowławcze kroki podjąc w sprawie tej decyzji ?
    Wiemo odwołaniu do Sądu Pracy. Nigy wcześniej nie byłem
    w pracy karany naganami etc.

    Jak najlepiej pokierować sprawą by rozsrzygnąć ją na swoją
    korzyść ?

    pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2005-07-30 20:31:31
    Temat: Re: wypowiedzenie warunków umowy o prac
    Od: "bp27" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w pracy karany naganami etc.
    >
    > Jak najlepiej pokierować sprawą by rozsrzygnąć ją na swoją

    A ktoś może udowodnić Ci jakieś naruszenie tych obowiązków?
    bp27

  • 3. Data: 2005-07-31 08:37:40
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Witam !
    >
    > otrzymałem w pracy "wypowiedzenie warunków o pracę"
    > dotyczące zajmowanego stanowiska i wynagrodzenia
    > (z kierowniczego na szeregowe, płaca 100% dół)

    Kolejny wyznawca wałęsowskiej szkoły matematycznej? Znaczy się co? W
    ogóle nic ci nie będą płacić? Po prostu cię wykopali. Tak?

    pozdrawiam

    Zbyszek