PracaGrupypl.praca.dyskusje › Majac inz jest sens robic mgr ?

  • 31. Data: 2005-08-01 11:25:30
    Temat: Re: Majac inz jest sens robic mgr ?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    > Czy faktycznie tytuł inżyniera lub licencjata nie upoważnia do pracy
    > jako nauczyciel? Myślałem, że wystarczy wyższe wykształcenie + ukończony
    > kurs pedagogiczny.

    Prawde mowiac, jesli chodzi o szkoly wyzsze to tam raczej nie ma nikogo z
    tytulem inz. albo lic. na stolku wykladowcy bo oni raczej robia kariere
    naukowa wiec... Natomiast jesli chodzi o zwykle szkoly np. srednie to nie
    wiem czy jest jakis wymog odnosnie wyzszego, poza tym w niektorych szkolach
    pan od matematyki uczy tez fizyki ... a studiowal chemie wiec ... :)
    Jarod

  • 32. Data: 2005-08-04 11:23:13
    Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl>

    > hello
    > a tak na marginesie, to ktore z tych tytulow sa uznawane na zachodzie ( UK
    > mnie najbardziej interesuje ). Czy inz. to tez dla nich wyzsze ? Bo
    > slyszalem, ze u nich jak ktos sie nie uczyl 10 sem. to tak krzywo patrza.
    > Jarod

    Slyszales bzdury jakies wierutne. U nich w zasadzie jak ktos skonczyl w
    dobrej grupie college to
    juz sie uwaza ze ma wyzsze :) A poza tym najczesciej idac do roboty
    wypelniasz test a nie wyskakujesz z dyplomow.

    BOB

  • 33. Data: 2005-08-04 18:53:34
    Od: "Lelum" <l...@b...pl>

    Użytkownik "RaW" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Czy faktycznie tytuł inżyniera lub licencjata nie upoważnia do pracy jako
    > nauczyciel? Myślałem, że wystarczy wyższe wykształcenie + ukończony kurs
    > pedagogiczny.

    Na dzień dzisiejszy upoważnia, ale bodajże od przyszłego roku bez magistra
    nie będzie można uczyć w szkole średniej, poza tym za mgr są większe stawki.

    lp

  • 34. Data: 2005-08-04 20:29:54
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Przemek Z napisał(a):

    > Bardzo wielka różnica w wiedzy przy niektórych kierunkach występuje
    > między inż. a mgr .

    No przecież napisałem że jeśli uważa że się czegoś przydatnego nauczy to
    niech dalej studiuje.

    > A dlaczego to szczęście? Uważasz za pracę w budźetówce za coś złego?:)

    Nie, żadna praca nie hańbi. Ale osobiście wolę zarabiać duże pieniądze
    za konkretną pracę więc budżetówka to nie dla mnie ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2005-08-05 05:20:23
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Nie, żadna praca nie hańbi. Ale osobiście wolę zarabiać duże pieniądze
    > za konkretną pracę więc budżetówka to nie dla mnie ;)
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Witam.

    No tak to chyba ja troszkę namieszałem o szeroko pojętej budżetówce. Bo
    Koncerny Energetyczne to chyba również budżetówka nie?:)

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 36. Data: 2005-08-07 16:23:22
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Przemek Z napisał(a):

    > Koncerny Energetyczne to chyba również budżetówka nie?:)

    Nie, to spółki akcyjne (choć ma w nich w różnym stopniu udziały skarb
    państwa).

    pozdrawiam
    Piotr