PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji

  • 21. Data: 2006-05-10 14:15:34
    Temat: Re: List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:e3sq69$grv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

    > Od zawsze. Ale wszyscy to równo olewają. Bo po co wymieniać ciągle
    > dokumenty,
    > szczególnie jak coś wynajmujesz.
    >
    > Stach

    IMO od dobrych paru lat juz tego przepisu nie ma (kiedys byl, nawet policja
    mnie odwiedzila na wynajmowanej chacie i kazala zalatwic zameldpowanie z
    wlascicielem, ale teraz...)

  • 22. Data: 2006-05-10 14:24:48
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przepis nadal jest, niemniej jednak cieszymy się, ze mogliśmy poznać
    > Twoje zdanie na ten temat.

    Widze, ze ciesza cie male rzeczy - coz, szczesliwy musi byc z ciebie
    czlowiek.

    A obowiazek faktycznie jest, zwracam honor:

    http://www.infoobywatel.gov.pl/so/1_1/1_1_13/Obowiaz
    ek_meldunkowy/index.html

  • 23. Data: 2006-05-10 14:25:02
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    clockworkoi napisał(a):
> [...]
    > wlascicielem, ale teraz...)

    Przepis nadal jest, niemniej jednak cieszymy się, ze mogliśmy poznać

    L.