PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka forma rozliczenia przy pracy zdalnej?

  • 1. Data: 2006-05-09 12:46:15
    Temat: Jaka forma rozliczenia przy pracy zdalnej?
    Od: "ccc" <c...@c...pl>

    Witam,
    jestem studentem i planuje podjac wspolprace na odleglosc z pewna firma,
    jako programista. Bede pracowal samodzielnie nad danym projektem. I teraz
    nie wiem jaka jest najlepsza forma rozliczania sie? Zlecenie o dzielo?
    Niezalezy mi az tak bardzo na ubezpieczeniu i legalnosci calej pracy, ale
    raczej o pewne zabezpieczenie, zeby nie zostac "wykiwanym". Czy przed
    podjeciem sie jakiegos projektu nalezy sie jakas zaliczka? Jesli jakis
    projekt jest mocno rozbudowany i moze potrwac pare miesiecy to wyplata po
    zakonczeniu projektu jest niezbyt ciekawa...Co wtedy? Ustalic jakies punkty
    kontrolne i rozliczac sie etapami?
    A moze przy pracy zdalnej mozliwe jest stale comiesieczne wynagrodzenie?
    Malo jeszcze wiem o takiej formie pracy, wiec kazda podpowiedz ma dla mnie
    znaczenie. Najlepiej z wlasnego doswiadczenia.

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-05-09 15:50:25
    Temat: Re: Jaka forma rozliczenia przy pracy zdalnej?
    Od: "mazi" <n...@g...com>

    Witaj,

    Z tego co wiem z pierwszej reki, to w mojej firmie "dystansowcy"
    rozliczani sa co m-c.
    Jesli pytasz o zabezpieczenie...to zalezy co mozesz od siebie
    zaproponowac - u nas osoby z szerokimi mozliwosciami(np. Java, bazy
    danych, java script) moga sie zatrudnic, po kilku projektach, na
    umowe stala, a osoby wyspecjalizowane juz w jakiejs konkretnej
    tewchnologii i tylko glównie w niej, sa zapraszane w miare
    zapotrzebowania, normalnie pracuja na umowe o dzielo lub umowe
    zlecenie.
    Ale, ze rynek chlonny i caly czas braki personalne przy
    jednoczesnym nadmiarze zlecen, to "dystansowcy" pracuja w trybie
    ciaglym, czyli zlecenie za zleceniem

    Jesli bedziesz mial jeszcze jakies pytania, to zapraszam...

    Pozdrawiam
    Tomek
    n...@g...com