PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji

  • 1. Data: 2006-05-09 14:28:23
    Temat: List motywacyjny -problem z umieszczeniem pewnej informacji
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Witam.

    Redagując list motywacyjny do pewnej firmy, natrafiłem na problem.

    Muszę w CV i LM podać mój adres zamieszkania.
    Wynajmuję nowe mieszkanie od niedawna, wiec nie mogę podać tego adresu,
    bo listonosz mnie nie zna i nie dostarcza poczty.
    Jednak muszę utrzymać kontakt z firmą na wypadek gdyby odpisali po
    rozmowie kwalifikacyjnej.
    Jedyne rozsądne i bezpieczne moim zdaniem wyjście, to podanie adresu np.
    rodziców. Ale jak podam adres rodziców to wyjdzie na to, że mieszkam 100
    km od miasta w którym akurat firma potrzebuje pracownika, i tym samym
    mogę zniechęcić pracodawcę na "dzień dobry".
    Jedyne wyjście: uczciwie napisać, że mieszkam w miescie tym i tym, ale
    znów się urządzam po przeprowadzce i jedyny pewny adres, to adres do
    rodziców.

    Problem jest tu: gdzie o tym napisać, czy tylko w:
    - CV (sucha, krótka informacja bez możliwości wyjaśnienia czyli duże
    prawdopodobieństwo, że pracodawcy to nie spasuje)
    - LM (tu można wspomnieć o co chodzi w kilku zdaniach, ale w którym
    miejscu, na końcu? Ktoś czyta LM do końca?)
    -czy krótko w CV i potem wyjaśnić w LM? A może nie wypada wyjaśniać?

    Problem błahy ale bardzo mi zależy na tej robocie, ot
    taka "perełka" dla mnie i nie chcę zawalić przez adres.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 2. Data: 2006-05-09 14:39:35
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > bo listonosz mnie nie zna i nie dostarcza poczty.

    Jakim cudem nie dostarcza? Wyrzuca do kosza na śmieci?
    I po co ma cię znać?
    Listonosz ma wiedzieć, gdzie jest adres napisany na kopercie i tam ma zostawić
    list.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-05-09 14:58:57
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    CZYŚCIWO napisał(a):

    > Jakim cudem nie dostarcza? Wyrzuca do kosza na śmieci?
    > I po co ma cię znać?
    > Listonosz ma wiedzieć, gdzie jest adres napisany na kopercie i tam ma zostawić
    > list.

    No, może i powinien, ale ja nie chcę ryzykować.
    Listonosz zna swój rewir i (pewnie) wie, że "pod piątką"
    mieszkał Kowalski a tu na liście napisane "Nowak".

    Nie chcę eksperymentować, nie chcę kusić losu.

  • 4. Data: 2006-05-09 15:06:48
    Od: ttr <t...@i...invalid>

    czarny napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Redagując list motywacyjny do pewnej firmy, natrafiłem na problem.
    >
    > Muszę w CV i LM podać mój adres zamieszkania.
    [ciach]

    piszesz: adres korespondencyjny (rodzicow)
    adres tymczasowy (Twoj)

    chyba proste? :)

    jak sie bardzo boisz ze adr. korespond. jest 100 km od miejsca pracy to
    mozesz dodac cos w stylu "chec przeprowadzki do _tu_miasto_)

    ja tak to widze

    --
    pozdro / bartek

  • 5. Data: 2006-05-09 15:06:53
    Od: "Marcin" <h...@o...pl>

    > Nie chcę eksperymentować, nie chcę kusić losu.

    :-)
    nic sie nie boj.
    podaj adres, pod ktorym przebywasz.
    list dostaniesz na 100% (no... 99,8% ;-)) ).
    pozdrowienia.

  • 6. Data: 2006-05-09 15:27:49
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości news:e3qb67$nha$1@news.onet.pl...

    > list dostaniesz na 100% (no... 99,8% ;-)) ).

    A ja bym powiedziała, że listu nie dostaniesz w ogóle - jak się firmie
    spodobasz to po prostu do Ciebie zadzwonią:)) Nie zapomnij więc podać
    numeru.

    pzdr,
    Aga

  • 7. Data: 2006-05-09 15:41:19
    Od: rocq <r...@o...pl>

    czarny napisał(a):
> [...]
    >
    > Problem błahy ale bardzo mi zależy na tej robocie, ot
    > taka "perełka" dla mnie i nie chcę zawalić przez adres.

    ja na swoim CV mam adres zamieszkania i adres do korespondencji, obie
    miejscowosci sa w odleglosci 150 km ;] a z reszta teraz raczej droga
    e-mailowa badz telefoniczna powiadamia sie kandydata o wynikach
    rekrutacji, badz co gorsza, firmy tego w ogole nie robia ..

  • 8. Data: 2006-05-09 16:38:57
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > mieszkał Kowalski a tu na liście napisane "Nowak".
    >
    > Nie chcę eksperymentować, nie chcę kusić losu.

    a od kiedy to Poczta ma wykaz meldunkowy?

  • 9. Data: 2006-05-09 16:51:42
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

> [...]
    > czarny
    > .:: www.czarnobiale.pl ::.
    > .:: Fotografia ślubna | Monochromatyczna | Retro ::.

    Pracodawcy zawsze dzwonia.
    Moja Opinia: Rzadko sie zdarza, ze o pozytywach informuja pisemnie (nigdy
    mi sie to nie zdarzylo).

  • 10. Data: 2006-05-09 18:22:57
    Od: Piciu <p...@j...pl>

    Wielki Miś napisał(a):

    > Pracodawcy zawsze dzwonia.
    > Moja Opinia: Rzadko sie zdarza, ze o pozytywach informuja pisemnie (nigdy
    > mi sie to nie zdarzylo).

    Pewno że dzwonią, a jakby co to można samemu się zainteresować i
    zadzwonić, podpytać. W poważnej firmie, poważne pisma idą pocztą
    poleconą. Można też wynająć skrytkę pocztową (koszt jak pamiętam 9zł/m-c)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski