PracaGrupypl.praca.dyskusje › L-4

  • 1. Data: 2002-12-13 22:07:08
    Temat: L-4
    Od: e...@w...pl

    Czy bedąc na L-4 mogę zostać obciążona kosztami za przeterminowany towar w
    sklepie, w którym pracuję i czy można mi to odciągnąć z pensji, którą mam
    wpłacaną na konto. Pragnę dodać, iż jestem już 2 miesiąc na L-4.

  • 2. Data: 2002-12-14 17:30:13
    Temat: Re: L-4
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    e...@w...pl wrote:
    > Czy bedąc na L-4 mogę zostać obciążona kosztami za przeterminowany towar w
    > sklepie, w którym pracuję i czy można mi to odciągnąć z pensji, którą mam
    > wpłacaną na konto. Pragnę dodać, iż jestem już 2 miesiąc na L-4.

    Za mało danych.
    Masz odpowiedzialnośc materialną?
    Kiedy dostałaś wypowiedzenie?
    KIedy poszłaś na L-4?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-12-16 08:11:22
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Za mało danych.
    > Masz odpowiedzialnośc materialną?

    Ma. (patrz wcześniejsze posty)

    > Kiedy dostałaś wypowiedzenie?

    To nie ma znaczenia.

    > KIedy poszłaś na L-4?

    Napisała, że dwa miesiące wcześniej.

    Nie jest materialnie odpowiedzialna za okres kiedy pozostaje na zwolnieniu
    lekarskim. Czyli za towary, które się wtedy przeterminowały również. Jeżeli
    właściciel nie wyznaczył osoby odpowiedzialnej w zastępstwie, to problem
    przeterminowanych towarów jest tylko i wyłącznie jego problemem.

    pzdr.
    SławekM

  • 4. Data: 2002-12-16 14:57:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "SławekM" <m...@p...usun.onet.pl> wrote:

> [...]
    > właściciel nie wyznaczył osoby odpowiedzialnej w zastępstwie, to problem
    > przeterminowanych towarów jest tylko i wyłącznie jego problemem.

    To istotnie. MI chodziło jeszcze dodatkowo, czy mogła mieć
    wyp[owiedziana umowę.

    --