PracaGrupypl.praca.dyskusje › tłumacz..

  • 1. Data: 2002-12-13 19:32:37
    Temat: tłumacz..
    Od: "alicja krok" <a...@N...gazeta.pl>

    Jakie szanse ma absolwent filologi angielskiej (uniwersytet wrocławski) , na
    znalezienie pracy jako tłumacz i jakie są średnie zarobki :). Dzięki za
    wszystkie informacje....

  • 2. Data: 2002-12-13 20:46:48
    Temat: Re: tłumacz..
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "alicja krok" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie szanse ma absolwent filologi angielskiej (uniwersytet wrocławski) ,
    na
    > znalezienie pracy jako tłumacz i jakie są średnie zarobki :). Dzięki za
    > wszystkie informacje....

    moje sugesje : specjalizacja np. finanse lub inforamtyka lub medycyna
    własna działalność : nie wszedzie trzeba sie przyznawac , mozna czasami na
    umowe o dzieło itp
    dobry tłumacz/ka to tak jak radca prawny w firmie nie jest potrzebny im na
    stałe przez co rośnie mit o jego widzy , jak i jest odpowidnio wynagradzany,
    gdy gdzies zostajesz na umowie o prace (mam na mysli jedno miejsce pracy)
    wiele małych dochodowych robótek przjdzie koło nosa

    powodzenia

    rafal

  • 3. Data: 2002-12-13 20:59:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    alicja krok <a...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Jakie szanse ma absolwent filologi angielskiej (uniwersytet wrocławski) , na
    > znalezienie pracy jako tłumacz i jakie są średnie zarobki :). Dzięki za
    > wszystkie informacje....

    Zależne głownie od tego, co potrafi.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-12-14 00:46:46
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zależne głownie od tego, co potrafi.

    Potrafi tlumaczyc !

    GreG

  • 5. Data: 2002-12-14 08:22:59
    Od: " Ida" <i...@N...gazeta.pl>

    alicja krok <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jakie szanse ma absolwent filologi angielskiej (uniwersytet wrocławski) ,
    na
    > znalezienie pracy jako tłumacz i jakie są średnie zarobki :). Dzięki za
    > wszystkie informacje....

    Oj, chyba nie bedzie Ci łatwo. Czasy kiedy wzywało sie tłumacza bo znajomośc
    angielskiego wsrod pracowników była żadna lub w najlepszym przypadku
    podstawowa, definitywnie minęły. Ja pracuje w duzym miedzynarodowym koncernie
    i w ogole nie mamy takiego stanowiska jak "tłumacz". Pracownicy na
    stanowiska, gdzie konieczne sa kontakty z praktycznie całym swiatem, sa
    dobierani w ten sposob, że muszą znać angielski na takim poziomie (i to
    zarowno jesli chodzi o znajomosc slownictwa ogolnego jak i specjalistycznego)
    żeby sobie poradzili sami. Masa tłumaczeń jest zlecana pracownikom, nie
    agencjom, jako dodatkowe żródło wynagrodzenia. Do agencji idą takie, których
    nikt nie chce sie pojąć, z uwagi na stopien trudności, brak czasu itp.
    Zreszta w poprzedniej mojej firmie było podobnie.

  • 6. Data: 2002-12-14 08:40:00
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > moje sugesje : specjalizacja np. finanse lub inforamtyka lub medycyna
    > własna działalność : nie wszedzie trzeba sie przyznawac , mozna czasami na
    > umowe o dzieło itp

    Moja siostra poszla tym tropem, ale dodatkowo pracuje w szkole - emerytura
    tez sie przyda.
    I jest ceniona, choc latwo nie jest, liczy sie czas i dyspozycyjnosc.
    No i jeszcze mozna korepetycje dawac.