PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy będąc na L-4...?

  • 1. Data: 2002-12-13 21:54:36
    Temat: Czy będąc na L-4...?
    Od: e...@w...pl

    Mam pytanie:jestem na wypowiedzeniu umowy o pracę, pracuję w maleńkim sklepiku,
    a własciwie nie pracuję, bo od 2 miesięcy przebywam na L-4 (na dziecko), czy w
    takiej sytuacji szefostwo może rządać ode mnie abym przybyła na rozliczenie
    towaru i zamknięcie tegoż sklepiku (sprawdzenie czy coś nie jest
    przeterminowane, dokonanie zwrotów i wykonanie odpowiednich dokumentów
    magazynowych) i czy za ewentualne straty (np.: rzeczy przeterminowane) lub
    braki może mnie obciążyć kosztami. Jestem "mini-szefową" tego sklepiku a
    pozostałe osoby zatrudnione są na umowę-zlecenie. Czy moje szefostwo może
    wymuszać na mnie abym przybyła (ostatniego dnia miesiąca) do pracy i zrobiła
    inwentaryzacje oraz dotyczące jej dokumenty i straszyć mnie, że jeśli nie to
    sprawa ta skończy się w sądzie, itp. Proszę o pomoc w tej sprawie.

  • 2. Data: 2002-12-14 09:39:37
    Temat: Re: Czy będąc na L-4...?
    Od: "Agnieszka" <a...@N...hoga.pl>

    Skoro przebywasz na L4 to jestes niezdolna do pracy, wiec raczej nie mozesz
    isc do tej pracy. Znam sytuacje z tej strony, ze wlasnie gdy ktos pracowal
    beda na l4 to wtedy zus kazal sobie zwrocic zasilek chorobowy. No a skoro
    jestes na wypowiedzeniu to chyba juz nic wiecej Ci nie grozi. Niech
    szefostwo sie martwi inwentaryzacja... Ciebie chroni L4

    Agnieszka

  • 3. Data: 2002-12-14 15:25:59
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inwentaryzacje oraz dotyczące jej dokumenty i straszyć mnie, że jeśli nie
    > sprawa ta skończy się w sądzie, itp. Proszę o pomoc w tej sprawie.

    W takich sytuacjach, robi sie inwentaryzacje komisyjna bez koniecznosci
    obecnosci osoby materialnie odpowiedzialnej. Nie wiem, jaki sa przepisy
    szczegolowe do czegos takiego, ale jest to normalna praktyka.

    Krzysztof