PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strategia na interview

  • 1. Data: 2002-12-13 23:47:23
    Temat: Strategia na interview
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Powiedzcie mi, czy na pytanie o przyczyne
    zmiany pracy moge odpowiedziec, ze chodzi
    o lepsze zarobki, czy lepiej szablonowo
    sciemniac o checi samorozwoju?

    Moze lepiej byc szczerym...?

    GreG

  • 2. Data: 2002-12-14 11:04:31
    Temat: Re: Strategia na interview
    Od: "Gilbert" <g...@o...pl>

    GreG z <g...@w...pl> pisze:
    > Powiedzcie mi, czy na pytanie o przyczyne
    > zmiany pracy moge odpowiedziec, ze chodzi
    > o lepsze zarobki, czy lepiej szablonowo
    > sciemniac o checi samorozwoju?
    >
    > Moze lepiej byc szczerym...?

    A dlaczego miałoby to być ściemnianie? - większe zarobki jak najbardziej
    służą samorozwojowi.

    --
    __
    / __, | | /_\ __

  • 3. Data: 2002-12-14 15:38:42
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    > A dlaczego miałoby to być ściemnianie? - większe zarobki jak najbardziej
    > służą samorozwojowi.

    sczerym nigdy ,
    rozmowe trzeba potaktować jako rozmowe handlową oni szukaja a ty to masz
    więc sprzedaj im to

    rafal

  • 4. Data: 2002-12-19 06:20:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > Powiedzcie mi, czy na pytanie o przyczyne
    > zmiany pracy moge odpowiedziec, ze chodzi
    > o lepsze zarobki, czy lepiej szablonowo
    > sciemniac o checi samorozwoju?
    >
    > Moze lepiej byc szczerym...?

    ja uwazam, ze lepiej.

    ALE: bardzo, bardzo wazne jest, JAK to przekazesz i jak to powiesz.

    stwierdzenie ze "zmieniam prace bo w tej mi za malo placa" jest nie do
    przyjecia, i kazdy rozsadny pracodawca takiego kandydata uwali.

    z drugiej strony jest wielu pracodawcow, ktorzy sklonni sa zaplacic
    duzo za dobrego pracownika - ale musza byc przekonani, ze te pieniadze
    nie beda wyrzucone w bloto...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net