PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto ile zarabia ?

  • 11. Data: 2003-07-08 06:59:20
    Temat: Re: Kto ile zarabia ?
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:becfcl$ios$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem zawód z przyszłościa to spec. od zabezpieczeń komputerowych.
    > Mam nadzieję, że moje córki tym się zainteresują :) (jedna ma 3 lata druga
    > 1,5 :)

    Wrzuć im hasło na biosa i po tygodniu bedziesz wiedział ;-)

  • 12. Data: 2003-07-08 07:00:32
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    Zainwestuj w magazyny zbozowe i bierz na przechowanie od ARR ;-)

  • 13. Data: 2003-07-08 07:02:09
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    zlodzieje, zwlaszcza ci u wladzy.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

  • 14. Data: 2003-07-08 07:16:47
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Doputy dopuki w Polsce będzie kontunuowany socjalizm (...) to zawsze będzie sie
    opłacało
    > wykonywać zawody związane z rozwiązywaniem zawiłości prawnych z tego niejako
    > powodu że zarówno socjalizm jak i socliberalizm europejski generuje
    > nieskończona ilość norm prawnych nakazujących, zezwalających a czasami
    > dozwalających. Polecam więc zawody: prawnika, urzędnika, księgowego,
    > specjaliste od podatków,

    w USA jest też socjalizm!

    mer

  • 15. Data: 2003-07-08 07:36:12
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    mer <b...@i...pl> napisał(a):

    > ie opłacało
    >

    > w USA jest też socjalizm!
    >
    > mer

    tam państwo też przejmuje kontrole nad gospodarką tak jak w UE i dopłaca do
    produktów rolnych ??? Oczywiście w USA nie ma całkowicie wolnego rynku ale
    był tam właśnie najdłużej i gdyby nie domokraci byłby pewnie jeszcze był
    wystarczająco zliberalizowany. Nigdzie nie ma 100% prywaty ale różne są
    proporcje np. wielkości podatków do PKB, przypominam że w USA dzień wolności
    podatkowej przypadał zdaje sie 13 kwietnia, w Polsce zdaje sie 28 czerwca, w
    UE średnio jest w lipcu, a w Niemczech i Francji w sierpniu. Na państwo
    pracowac trzeba tyle że niekoniecznie 8 miesięcy, wystarczy 4, a najlepiej
    jeszcze mniej ...... tyle,zeby utrzymać sądy i policje.

    steer

  • 16. Data: 2003-07-08 08:51:07
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?
    1. Przyszlosciowe zawody, to wszystkie te, ktore ciezko jest zautomatyzowac
    lub jest to niemozliwe.
    2. Wszelkie zawody zwiazane zbranza informatyczna to kompletna katastrofa
    (patrzac od strony pracownika), dlaczego:
    a) modne ostatnio (a bedzie modniejsze) co oznacza zabojcza konkurencje
    b) b. duze wymagania
    c) wymaganie ciaglego, intensywnego samoksztalcenia
    d) niepwenosc branz informatycznych - dzis koniunktura jutro zwolnienia
    grupowe

    Co jest i bedzie najpewniejsze?
    1. wszystko co zwiazane z branza energetyczna/paliwowa (wazne u kogo sie
    pracuje, a nie co robi)
    2. administracja panstwowa - kazda reforma konczy sie zwiekszeniem ilosci
    etatow
    3. wszelkie zawody zwiazane z branza budowlana

    Na czym da sie najlepiej zarobic?
    1. Wlasna uslugowa (!) dzialalnosc gospodarcza - najpierw trzeba znalezc
    nisze do zagospodarowania
    2. Polityka/uklady

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 17. Data: 2003-07-09 03:36:31
    Od: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > etatow
    > 3. wszelkie zawody zwiazane z branza budowlana

    Z branza budowlana niesmialo pozwole sobie nie zgodzic sie, patrzac
    chociazby na zblizajace sie zwiekszone podatki VAT na budownictwo,
    zblizajacy sie niz demograficzny (wyz demograficzny wlasnie kupuje sobie
    mieszkania) oraz fakt, ze po wejsciu do UE czesc z nas jednak spokojnie,
    stylem klasycznym, poplynie za granice... Przynajmniej ta wyksztalcona, co
    nieco zarabiajaca czesc, ktora powinna byc dzisiaj klasa srednia, a tej nam
    w spoleczenstwie brakuje. Natomiast branza energetyczna/paliwowa - jasne...
    kariera gwarantowana - osobiscie znam kilka przypadkow ludzi, ktorzy zrobili
    w ciagu ostatnich 5 lat w tej branzy zawrotne kariery, takze w efekcie poza
    granicami naszego kraju.

    Andrzej 'Caramoon' Wróblewski
    www design freelancer --==|@\
    caramon[at]acn.waw.pl --==|@\

  • 18. Data: 2003-07-09 05:00:59
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Z tego co obserwuje na zachodzie najwieksze zapotrzebowanie jest na
    inteligentnych fachowcow zyjacych z pracy rak.

  • 19. Data: 2003-07-09 05:24:46
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Łukasz napisał:
    > Ciekaw jestem jakie zawody nie musza obawiac sie bezrobocia w przyszłosci i
    > czy jest jakas tabele kto zarabia najwiecej w Polsce ?

    Moim zdaniem rolnik to będzie jedno z bardziej opłacalnych zajęć.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 20. Data: 2003-07-09 06:17:01
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    babla <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > etatow
    > 3. wszelkie zawody zwiazane z branza budowlana

    Ad.1 Ważne u kogo sie pracuje i co sie robi, bo jak sie robi byle jak to
    wtedy już nie ważne u kogo sie pracuje.

    Ad.2 niestety narazie sie opłaca, ale to straszliwie niszczy sektor prywatny

    Ad.3 tak, szczególnie jak z chwilą wejścia do UE mają podnieść VAT na
    materiały budowlane z 7 do 22%. Wzrost cen mieszkań oraz nałożenie już
    niedługo większych podatków na inne branże (np. artykuły dziecięce, energia,
    leki)spowoduje realne dochody mniejsze i popyt na na nowe mieszkania czy
    wogóle na budowanie sie spadnie a co za tym idzie podaż też czyli branza
    budowlana sie nie oplaca. Oczywiście ludzie zawsze muszą gdzieś mieszkać .....

    steer