PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć

  • 11. Data: 2002-01-24 18:24:19
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacz?‡
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Jan 2002 14:19:09 +0100, <a...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >Bo widzisz, Pawelek, wtedy jak Ty na studiach z kumplami obczajales gdzie by tu
    >imprezke skolowac i napoje do tego stosowne zakupic, byli tacy co robili
    >licencjaty ;-)
    >Apropos ja na 4 roku tez mialem 21 lat.

    To jakiś przyspieszony tok studiów czy szkoły średniej?
    Bo ja miałem 19 lat, jak kończyłem liceum, więc nawet przy wielkich chęciach nie
    mógłbym być na 4. roku mając 21 lat.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 12. Data: 2002-01-25 02:42:18
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zaczą
    Od: "HighMAN" <b...@g...pl>

    | Nie wiem czego ucza na takich studiach ale sadzac z publicznych wypowiedzi
    | na te tematy to
    | cala ta europeistyka to belkot i nowomowa niczym marksizm-leninizm w
    ustach
    | absolwentow
    | roznych WUML-ow

    Swiete slowa !!!!!

  • 13. Data: 2002-01-25 08:23:50
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    by tu
    > imprezke skolowac i napoje do tego stosowne zakupic, byli tacy co robili

    Pudlo. Nie do mnie to stwierdzenie. Moge cie zapewnic, ze istnieja jeszcze
    _porzadni studenci_.

    Ja konczac szkole srednia mialem 20 lat.

    Jakies inne domysly?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 14. Data: 2002-01-25 08:24:05
    Temat: test
    Od: "Daniel Janczak" <d...@b...gnet.pl>

    to tylko test - moze tym razem nie odbije mi postu
    sorry za ewentualne zasmiecenie listy

    DJ

  • 15. Data: 2002-01-25 08:50:13
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacz±ć
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To jakiś przyspieszony tok studiów czy szkoły średniej?
    > Bo ja miałem 19 lat, jak kończyłem liceum, więc nawet przy wielkich chęciach

    Ukonczylem srednia nie w Polsce i na starcie mialem 17 lat i nie gesty zarost ;-
    )

    Pozdr.
    Arnie.

  • 16. Data: 2002-01-25 08:52:36
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > _porzadni studenci_.
    >
    > Ja konczac szkole srednia mialem 20 lat.

    I zaluj ze nie obczajales, teraz juz nie masz na to szans. Az lezka sie w oku
    kreci ...

    Pozdr.
    R-nee.

  • 17. Data: 2002-01-25 10:12:18
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > I zaluj ze nie obczajales, teraz juz nie masz na to szans. Az lezka sie w
    oku
    > kreci ...

    Wydaje mi sie ze jednak obczailem. Sam sie o to staralem (indywidualny tok).
    Jednak z drugiej strony widzialem studentow, ktorych rodzice byli wrecz
    ogarnieci
    pasja wykreowania wszechstronnego _naukowca_. Przymuszanie do nauki
    itd. Powiem ci, ze w przypadku mojego kolegi naprawde mu wspolczulem.

    A inne dyplomy, czy swiadectwa mozna zdobyc pozniej. Lecz niestety obecnie
    ta zabawa troche kosztuje. Zarowno na tle finansowym czy rodzinnym.

    Pozdrawiam
    Pawelek