PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o kurs C w Wawie

  • 1. Data: 2002-01-23 13:07:58
    Temat: Pytanie o kurs C w Wawie
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    Witam,

    Od pewnego czasu staram sie nauczyc programowania w jezyku C. Niestety nauka z
    ksiazki, bez jakiejkolwiek pomocy z "zewnatrz" jest dosc trudna. Postanowilem wiec
    zapisac sie na kurs C, ale mam problem ze znalezieniem jakies szkoly w Warszawie.
    Szukalem w necie, ale bez rezultatow. Jezeli ktos zna jakas przyzwoita szkola, to
    prosze namiar na nia. Zaznaczam, ze na razie nie chce isc na studia.

    pozdrawiam
    Artur Szymanski

  • 2. Data: 2002-01-23 18:03:56
    Temat: Re: Pytanie o kurs C w Wawie
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Wed, 23 Jan 2002 14:07:58 +0100, "Artur" <s...@p...com> wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >ktos zna jakas przyzwoita szkola, to prosze namiar na nia. Zaznaczam, ze =
    Znam bol, najlepszym nauczycielem jest jakis projekt i biegly w C
    kolega co podpowie. Reszta to polsrodki.

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-01-24 10:31:42
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    Użytkownik "Limfo" napisał:

    > Znam bol, najlepszym nauczycielem jest jakis projekt i biegly w C
    > kolega co podpowie. Reszta to polsrodki.

    Problem w tym, ze koledzy "C fachowcy" so tak napuszeni znajomoscia
    programowania, ze im sie nie chce lamera uczyc :(
    Mam qmpla, ale w Czechach, ktory mi co jakis czas pomaga, ale wymiany maili
    na dreczace mnie pytania sa cokolwiek uciazliwe. Poza tym, problem jezykowy,
    jak naprzyklad powiedziec mu, ze nie rozumiem wskaznikow (jak to jest po
    angileskiemu?).

    Dzieki w kazdym razie za dodanie otuchy ;)
    Artur

  • 4. Data: 2002-01-24 10:54:19
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >jak naprzyklad powiedziec mu, ze nie rozumiem wskaznikow (jak to jest po

    wskaznik=pointer

    Rzeczywiscie bez znajomosci terminologii jest krucho, ale nie zmienia to faktu
    ze madrzejszy i cierpliwy kolega jest niezastapiony.

    Pozdrawiam i powodzenia,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-01-24 11:47:05
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Artur <s...@p...com> wrote:
    > jak naprzyklad powiedziec mu, ze nie rozumiem wskaznikow (jak to jest po
    > angileskiemu?).
    pointers ;)
    jak nie bedziesz mial za duzo pytan to mozesz pisac na mojego maila.
    problem w tym ze ja pisze tylko pod unixami, wiec nie wszystko bede mogl
    Ci wytlumaczyc.
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 6. Data: 2002-01-24 15:05:07
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    Panowie, teraz wiem ze pointer to wskaznik, to byl tylko przyklad. Chodzi mi
    ogolnie o zasade tlumaczenia polskich odpowiednikow nazw na angielski. Ale
    to juz NTG ;-)
    Artur

  • 7. Data: 2002-01-24 15:53:15
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ogolnie o zasade tlumaczenia polskich odpowiednikow nazw na angielski. Ale

    To jest slownik ang-pol http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/slow.htm . Ale mysle
    ze mozna znalezc i cos takiego z polskiego na angielski, bez angielsko tak czy
    inaczej w informatyce to wtopa.
    Nastepnie www.deja.com, zadajesz hasla ktore cie interesuja i mysle ze C(+) to
    jest tak jak z rockiem zagrane juz jest prawie wszystko.

    Pzdr.
    R-nee.

    P.s.: !!!!! pl.comp.lang.c !!!!

  • 8. Data: 2002-01-24 16:21:32
    Od: ErkA <w...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 14:07:58 +0100, "Artur" <s...@p...com> wrote:

    >Witam,

    Ja tez sie ucze teraz c (ale ++ ;-)), wychodze z zalozenia, ze ksiazka
    nauczy mnie podstaw + kursy w internecie, a samemu to pewnie latami
    bede szlifowal i sie docieral w programowaniu (nie wiem jak ty, ale
    juz posiadam pewne doswiadczenie w programowaniu ;-)). Anyway kursy
    rzadko cos daja, lepiej samemu sie uczyc... nie przesypiac nocy by
    dojsc, ze brakuje srednika ;-)))

    Powodzenia w programowaniu
    --
    pozdrawiam rafi.
    Skad sie biora wypadki?

  • 9. Data: 2002-01-26 20:42:57
    Od: "Piotr Kuć" <k...@n...invalid>

    "Artur" <s...@p...com> wrote in news:a2onot$m97$1@news.tpi.pl:

    > Problem w tym, ze koledzy "C fachowcy" so tak napuszeni znajomoscia
    > programowania, ze im sie nie chce lamera uczyc :(

    A dlaczego miałoby się chcieć, czy to jakaś przyjemność?
    Polecam Ci zakup (~80zł) książki S. Prata "Język C. Szkoła programowania",
    trochę gruba (700 str) ale przystępnie napisana. Testowałem ją ostatnio na
    bracie i wypadła całkime nieźle - kumał o co chodzi i nie zamęczał co
    chwilę pytaniami.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć <kuciak[AT]kuciak.prv.pl>