PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe ogłoszenie

  • 1. Data: 2002-01-23 02:36:50
    Temat: Ciekawe ogłoszenie
    Od: "wojtek" <t...@n...pl>

    z pl.praca.oferowana

    Oczekiwania:

    + rozlegla wiedza z zakresu ekonomii
    + doskonala znajomosc jezyka polskiego
    + zdolnosci analityczne
    + obiektywizm
    + wiek do 26 lat
    + bardzo dobra prezencja
    + prawo jazdy kategorii B
    + gotowosc do czestych wyjazdow krajowych (ok 3 razy w miesiacu)
    + umiejetnosc szybkiego czytania oraz pisania

    Wymagana znajomosc jezykow:

    + polski (biegle)
    + angielski (dobrze)
    + niemiecki (dobrze)
    + hiszpanski (niekoniecznie)

    + Wynagrodzenie: powyżej 8.400 Euro

    Kilka rzeczy mnie zastanawia:
    -nie wymagają wykształecenia wyższego
    -nie wymagają doświadczenia

    a może to tak oczywiste że nie trzeba tego pisać?
    ciekawe gdzie można zdobyć "rozleglą wiedzę z zakresu ekonomii i zdoloności
    analityczne" na studiach? ale taki delikwent nie może długo zwlekać bo
    przekroczy te 26 lat i już jest za stary

    za marne 8.400 euro nie będzie mi się chciało wstawać z łóżka

  • 2. Data: 2002-01-23 13:31:22
    Temat: Re: Ciekawe ogłoszenie
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    Cos Ty!! to jakis zart! zobacz na inne ogloszenia z tego samego adresu....
    ktos sobie zrobil taki zarcik .... :-((((
    Użytkownik wojtek <t...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2l7kf$imm$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-01-23 23:38:34
    Od: "T.F." <t...@m...org>

    "wojtek" <t...@n...pl> ...
    > z pl.praca.oferowana

    [ciach, a szkoda :-))]

    > ciekawe gdzie można zdobyć "rozleglą wiedzę z zakresu ekonomii i
    zdoloności
    > analityczne" na studiach? ale taki delikwent nie może długo zwlekać bo
    > przekroczy te 26 lat i już jest za stary

    Oczywiscie cale ogloszenia to zart,
    ale...
    ..... mozna miec 26 lat, wyzsze wyksztalcenie i kilka lat doswiadczenia.

    Po ogolniaku idziesz na studia wieczorowe/zaoczne
    i dodatkowo pracujesz na pelen etat.
    Trudne (i wykanczajace), ale mozliwe.

    --
    T.F.