PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć

  • 1. Data: 2002-01-23 13:18:55
    Temat: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zacząć
    Od: m...@p...onet.pl (Magdalena)

    Jestem 21 latką i od niedawna mieszkam w W-wie oraz od tego semestru
    zmieniam tok studiów na zaoczny, mam dwa licencjaty : z europeistyki i
    marketingu politycznego, obecnie jestem na 4-tym roku europejskich
    studiów magisterskich, władam biegle angielskim, średnio zaawansowanie
    niemieckim, niedługo rozpoczynam kurs francuskiego, znam się na
    obsłudze komputera, mam prawo jazdy kat.B, skończyłam Roczny Kurs
    Moderatorów Europejskich na UW, odbyłam staż w "Polityce", brałam
    udział w Sesji PanEuropejskiej w Belgii...ale to są tylko dane
    techniczne... . Doszłam do wniosku (choć z bólem serca), że powinnam
    poszukać jakiejś pracy...i choć koniec studenckiej laby mi się nie
    uśmiecha, to kiedyś trzeba włączyć się w wyścig szczurów. Co tu
    ukrywać mam wysokie poczucie własnej wartości, jestem ambitna,
    elokwentna, szybko nawiązuję kontakty międzyludzkie, mam wyjątkową
    łatwość komunikowania się w języku ang....no i jestem wybredna...:))).
    Szukam pracy, która będzie wyzwaniem, podczas której w pełni
    wykorzystam swój potencjał...no i nauczę się wielu nowych rzeczy...nie
    jestem Alfą i Omegą ale chcę się uczyć, chcę działać kreatywnie, a nie
    wykonywać małpie czynności...czy ktoś ma jakieś propozycje????
    Czekam na POWAŻNE oferty:))))

    Magdalena Janczewska

  • 2. Data: 2002-01-23 13:40:13
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Magdalena <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > u?miecha, to kiedy? trzeba w??czy? si? w wy?cig szczur?w. Co tu
    > ukrywa? mam wysokie poczucie w?asnej warto?ci, jestem ambitna,
    > elokwentna, szybko nawi?zuj? kontakty mi?dzyludzkie, mam wyj?tkow?
    > ?atwo?? komunikowania si? w j?zyku ang....no i jestem wybredna...:))).
    > Szukam pracy, kt?ra b?dzie wyzwaniem, podczas kt?rej w pe?ni
    > wykorzystam sw?j potencja?...no i naucz? si? wielu nowych rzeczy...nie
    > jestem Alf? i Omeg? ale chc? si? uczy?, chc? dzia?a? kreatywnie, a nie
    > wykonywa? ma?pie czynno?ci...czy kto? ma jakie? propozycje????

    BOSZ gdzie Ty to wyczytalas ... w jakims poradniku o autoprezentacji ???
    A tak powaznie to bez doaswiadczenia w pracy masz szanse na jakies
    podstawowe stanowisko typu asystentka ,ale zycze szczescia moze znajdziesz
    wymarzona robote :)))Ale bedzie bardzo ciezko :(

  • 3. Data: 2002-01-23 14:31:06
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    "Magdalena" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jestem Alfą i Omegą ale chcę się uczyć, chcę działać kreatywnie, a nie
    > wykonywać małpie czynności...czy ktoś ma jakieś propozycje????

    Jaja sobie robisz, czy co? 21 lat i dwa licencjaty. Malo tego 4 rok jakies
    tam uczelni. Czy to aby nie to CV, na ktore kazdy pracodawca poleci a
    potem jakos to bedzie?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 4. Data: 2002-01-23 16:08:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > wykonywać małpie czynności...czy ktoś ma jakieś propozycje????

    Ja mam. Moja droga, idz na pl.praca.szukana.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 5. Data: 2002-01-23 18:00:05
    Temat: Re: Koniec studenckiej laby:(((-poszukiwania czas zaczą
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]

    > Jaja sobie robisz, czy co? 21 lat i dwa licencjaty. Malo tego 4 rok jakies
    > tam uczelni. Czy to aby nie to CV, na ktore kazdy pracodawca poleci a

    Nie wiem czego ucza na takich studiach ale sadzac z publicznych wypowiedzi
    na te tematy to
    cala ta europeistyka to belkot i nowomowa niczym marksizm-leninizm w ustach
    absolwentow
    roznych WUML-ow a wiesz ze mozna bylo byc rownoczesnie dyrektorem, prezesem
    klubu sportowego,
    TPPR, robic doktorat na WUML-u i pelnic jeszcze 100 innych spolecznych
    funkcji.
    Wiec to nic nowego.

  • 6. Data: 2002-01-23 18:06:37
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 23 Jan 2002 05:18:55 -0800, m...@p...onet.pl (Magdalena)
    wrote:

    >Jestem 21 latką i od niedawna mieszkam w W-wie oraz od tego semestru
    [ciach...]
    >Czekam na POWAŻNE oferty:))))
    >
    >Magdalena Janczewska
    Mimo ze podpisane nazwiskiem (a co to za dowod) to wszystko wydaje sie
    grubym zartem a nawet jesli nie to do dluuugiej listy umiejetnosci
    zaliczylbym umiejetnosc czytania z ekranu komputera.
    Tak zupelnie bez zlosliwosci radze wyslac ta oferte na
    pl.praca.szukana

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-01-23 19:54:22
    Od: "oko" <r...@p...onet.pl>

    nie chce cie martwic ale nie jestes jedyna zdolna osoba
    ale zycze powodzenia
    a wlasnie skoro jestes taka genialna to dlaczego nie dalas tego na
    pl.praca.szukana, przeciez nazwa tej grupy sama mowi za siebie
    pozdrowienia

  • 8. Data: 2002-01-23 21:15:29
    Od: "JP" <i...@w...pl>

    jestem wybredna...:))).

    Ciekawe podejscie, zobaczymy czy szanowna Pani bedzie "wybredna...:)))" za
    np.dwa miesiace.

    /Lip

  • 9. Data: 2002-01-23 22:25:44
    Od: "gryjas" <g...@w...pl>

[...]

    Szczerze piszac, twoja wiedza jest do niczego nieprzydatna, poza ewentualnie
    dziennikarstwem, praca w agencji promujacej UE lub podobnym przedsiewzieciu.

    --
    gryjas

  • 10. Data: 2002-01-24 13:19:09
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Jaja sobie robisz, czy co? 21 lat i dwa licencjaty. Malo tego 4 rok jakies
    > tam uczelni. Czy to aby nie to CV, na ktore kazdy pracodawca poleci a
> [...]

    Bo widzisz, Pawelek, wtedy jak Ty na studiach z kumplami obczajales gdzie by tu
    imprezke skolowac i napoje do tego stosowne zakupic, byli tacy co robili
    licencjaty ;-)
    Apropos ja na 4 roku tez mialem 21 lat.

    Pzdr.
    R-nee.