PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 21. Data: 2004-08-24 12:33:48
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Brzmi pocieszajaco - ale i tak milczaca wiekszosc,wylacznie przegladajaca
    > ppo, ktora nie umie nawet WYSLAC zwyklego posta nie wezmie udzialu w
    > glosowaniu na nowych grupach.

    Z tej mojej małej ankiety którą zamieściłem kilka dni temu wynika że
    większość jest za moderowaniem pl.praca.oferowana oraz że większość jest za
    mniej rygorystycznym moderowaniem. Z tym że jak pisałem wcześniej moim
    zdaniem tak się nie da. Więc pytanie do osób zainteresowanych tematem,
    chcecie walczyć o zmianę zasad na ppo czy też może by spróbować w alt.pl.*?
    W końcu w hierarchi alt.pl.* funkcjonuje sporo grup z ogłoszniami i ruch na
    nich jest dość spory.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 22. Data: 2004-08-24 12:44:02
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    I w ramach tego od ponad doby nie ma nowych ogloszen?

    Do d... z taka moderacja.

    Kania

  • 23. Data: 2004-08-24 12:53:41
    Temat: Re: Koniec
    Od: "Uzytkownik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    Cos nie widac tej moderacji... Moze, skoro jestescie po urlopie,
    ruszylibyscie 4 litery i zaczelibyscie moderowac. A jesli nie macie
    czasu/nikt Wam nie placi, to moze odczepcie sie od moderowania?

    Przez tydzien oferty splywaly wartkim strumieniem, a teraz?

  • 24. Data: 2004-08-24 13:02:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):

> [...]
    > czasu/nikt Wam nie placi, to moze odczepcie sie od moderowania?
    >
    > Przez tydzien oferty splywaly wartkim strumieniem, a teraz?

    Mnie zastanawia tylko jedno - jaka różnica jest w tym, czy ofertę
    przeczytasz (i cała reszta też) dzisiaj, czy jutro? Wytłumacz mi, bo nie
    rozumiem. Gdzie Ci się tak spieszy, założyłeś(aś) się z kimś, że do
    jutra znajdziesz pracę, czy co...?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 25. Data: 2004-08-24 13:07:43
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > przeczytasz (i cała reszta też) dzisiaj, czy jutro? Wytłumacz mi, bo nie
    > rozumiem. Gdzie Ci się tak spieszy, założyłeś(aś) się z kimś, że do

    Sprawa jest prosta, pracodawcy najczesciej oglaszaja sie w kilku miejscach.
    Nie jestem w stanie monitorowac wszelakich gazet, stron wszystkich firm itp.

    O ile duze firmy robia rekrutacje wieloetapowa i trwajaca czasami i kilka
    miesiecy o tyle drobne zlecenia zdobywa sie na zasadzie kto pierwszy ten
    lepszy.

    Dlatego wlasnie tak niepomiernie irytuje mnie to opoznienie, jak rowniez
    trzymanie sie idiotycznych zasad typu kodowanie itp. Pracodawca NIE MUSI byc
    informatykiem, wystarczy, ze chce komus zaplacic.

  • 26. Data: 2004-08-24 21:32:24
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    > Dlatego wlasnie tak niepomiernie irytuje mnie to opoznienie, jak rowniez
    > trzymanie sie idiotycznych zasad typu kodowanie itp. Pracodawca NIE MUSI byc
    > informatykiem, wystarczy, ze chce komus zaplacic.

    Pracodawca nie musi również ogłaszać się na ppo. Ba, większość tego nie
    robi, bo nie wie co to takiego ten Usenet. Ostatnio zapytałem kogoś
    z agencji HRK dlaczego nie wysyłają swoich ofert na pl.praca.oferowana.
    Usłyszałem "a co to takiego?".

    Radzę więc szukać pracy nie tylko na ppo, liczyć się z tym że ogłoszenia
    nie ukazują się codziennie i nie będą.

    PS. Poważnie bym się zastanowił na miejscu każdego pracodawcy nad
    Twoją kandydaturą do pracy. Jesteś bezczelny i do tego anonimowy.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 27. Data: 2004-08-24 21:34:12
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    > Sorki, ale szukajac pracy wole zeby sie nawet co jakis czas pierdoly
    > pokazywaly a ogloszen bylo okolo 60-100 dziennie, a nie po 10-20 co kilka
    > dni, jesli ofcz moderatorzy beda mieli dobry humor...

    Napisz RFD na właściwą grupę. Tyle razy było powtarzane, że ppo nie musi
    być wiecznie moderowana a Ty dalej swoje. Czujesz jakąś szczególną ulgę
    po wysłaniu takiego posta tutaj? To przywal nam jeszcze 526 razy jak ma
    Ci to pomóc.

  • 28. Data: 2004-08-24 21:37:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Brzeziński wrote:
    > Eeeee, tania demagogia, ja też tak umiem. Jeśli nie będzie demokracji, na
    > ulicy gdzie mieszka 1 kryminalista i 9 uczciwych, będzie rządził
    > kryminalista ;P

    Wyjątkowo płytkie odwrócenie kota ogonem. Po czym wnioskujesz, że będzie?
    Dziwię Ci się Tomek, bo na studiach starałeś się często iść pod wiatr
    tzw. szkolnej demokracji a tu stajesz się nagle wielkim jej orędownikiem.
    Niech będzie demokracja. W Polsce, w Usenecie. Pod warunkiem, że budują
    ją wykształceni ludzie a nie lepperowcy, albo trolle :P

  • 29. Data: 2004-08-24 22:26:16
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 24 Aug 2004 21:32:24 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >PS. Poważnie bym się zastanowił na miejscu każdego pracodawcy nad
    >Twoją kandydaturą do pracy. Jesteś bezczelny i do tego anonimowy.

    Ale wykazuje duże zaangażowanie i chęci, a to duży plus.

    Osobiście nie uważam, że jest bezczelny tylko stara się w dobrej
    wierze dbać o swoje interesy. Drugi plus.

    Nic Ci nie każe robić, ale podaje opcje - co może świadczyć o
    umiejętności analitycznego myślenia i działania w kierunku rozwiązania
    problemu a to już trzeci plus...

    Nie staraj się - wykorzystując swoją pozycję o "guru" - dyskredytować
    ludzi, którzy mają inne poglądy, albo rób to w sposób "nieco"
    mądrzejszy - dlaczego nie nauczysz wszystkich swoich znajomych z
    agencji HRK co to jest usenet, ppo, a potem iso i charset ? Nie chcą
    Cie słuchać ? A może masz w głębokim poważaniu serwis, którym się
    opiekujesz i Ci to - po prostu - wisi...

  • 30. Data: 2004-08-24 22:29:51
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 24 Aug 2004 08:17:05 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Eeeee, tania demagogia, ja też tak umiem. Jeśli nie będzie demokracji, na
    >ulicy gdzie mieszka 1 kryminalista i 9 uczciwych, będzie rządził

    Znacznie gorzej !
    W pierwszym przypadku będzie się musiał liczyć ze zdaniem 80%
    społeczności.

    W drugim przypadku będzie dyktatorem z władzą absolutną i już nie
    będzie musiał przejmować się niczyim zdaniem tylko swoim interesem...

    P.S. Sigurd - co Ty robisz - to był Pan Moderator ! ;-)