    From: " " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec
    Date: Tue, 24 Aug 2004 13:07:43 +0000 (UTC)

    > Mnie zastanawia tylko jedno - jaka różnica jest w tym, czy ofertę
    > przeczytasz (i cała reszta też) dzisiaj, czy jutro? Wytłumacz mi, bo nie
    > rozumiem. Gdzie Ci się tak spieszy, założyłeś(aś) się z kimś, że do
    > jutra znajdziesz pracę, czy co...?

    Sprawa jest prosta, pracodawcy najczesciej oglaszaja sie w kilku miejscach.
    Nie jestem w stanie monitorowac wszelakich gazet, stron wszystkich firm itp.

    O ile duze firmy robia rekrutacje wieloetapowa i trwajaca czasami i kilka
    miesiecy o tyle drobne zlecenia zdobywa sie na zasadzie kto pierwszy ten
    lepszy.

    Dlatego wlasnie tak niepomiernie irytuje mnie to opoznienie, jak rowniez
    trzymanie sie idiotycznych zasad typu kodowanie itp. Pracodawca NIE MUSI byc
    informatykiem, wystarczy, ze chce komus zaplacic.