PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 11. Data: 2004-08-23 12:23:57
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    > Automoderacja byla tragiczna. Jak w ogóle ktoś może mówić, że było "całkiem
    > nieźle".
    > Bleeeee!!!!
    >
    > Pozdrawiam i życzę bardziej udanych eksperymentów
    > Konrad

    a po co czytasz te grupe, skoro satysfakcjonuje Cie, ze ogloszenia pojawiaja sie
    raz na kilka dni? Na przyklad dzisiaj. Ostatnie ogloszenie pojawilo sie jakies 6
    godzin temu i jak znam moderatorow to do konca dnia juz nic sie nie pojawi... I
    co to jest wg Ciebie takie "nie bleeeee" ??? Bo dla mnie to wlasnie to jest
    BLEEEEE...

    alex

  • 12. Data: 2004-08-23 12:46:26
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 23 Aug 2004 14:23:57 +0200, alex <p...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > pojawi... I
    > co to jest wg Ciebie takie "nie bleeeee" ??? Bo dla mnie to wlasnie to

    Niestety, z wypowiedzi komentujacych "automoderacje" wnosze, ze okolo 3/4
    przegladajacych grupe jest za moderowaniem. Ludzie nie posiadajacy pracy
    szukajacy jej na ppo sa w mniejszosci, wiekszosc zainteresowanych ma prace
    i szuka wyselekcjonowanych ofert dajacych nadzieje zmiany jej na lepsze
    oraz dajacych informacje o trendach na rynku pracy.
    Watpie, zeby udalo sie przeglosowac odmoderowanie grupy - zwlaszcza, ze
    wtedy zabraloby glos o wiele wiecej osob przychylnych wszelkiego rodzaju
    "moderacjom" i przepisom usenetowym.Do diabla z bezrobotnymi, niech sobie
    maszeruja na Warszawke a nie szukaja ofert na ppo - taka konkluzja.

  • 13. Data: 2004-08-23 15:47:29
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > zainteresowanych ma prace i szuka wyselekcjonowanych ofert dajacych
    > nadzieje zmiany jej na lepsze oraz dajacych informacje o trendach na

    Zgadzam sie. Ale szukaja wyselekcjonowanych ofert pod wzgledem tresci a nie
    kodowania polfontow. Nie popadajmy w paranoje.
    --
    Yapol

  • 14. Data: 2004-08-23 16:45:40
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Niestety, z wypowiedzi komentujacych "automoderacje" wnosze, ze okolo 3/4
    > przegladajacych grupe jest za moderowaniem.

    Skąd te wyniki? Bo moim zdaniem np. 87/96 jest przeciw.

    A przy okazji - czy można cancelować posty czekające na moderowanie
    i czy można cancelować posty po moderowaniu?

    P.

  • 15. Data: 2004-08-23 20:08:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 17:47:29 +0200, Yapol <y...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > nie
    > kodowania polfontow. Nie popadajmy w paranoje.

    Nie da sie oddzielic moderowania od histerycznego wycinania zle
    zakodowanych postow - nie z tymi moderatorami. Stosuja permanentny "strajk
    wloski" i tyle...."w imie zasad" a nie w jakim tam celu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 16. Data: 2004-08-23 20:24:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 16:45:40 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    napisał:

    > Skąd te wyniki? Bo moim zdaniem np. 87/96 jest przeciw.

    Brzmi pocieszajaco - ale i tak milczaca wiekszosc,wylacznie przegladajaca
    ppo, ktora nie umie nawet WYSLAC zwyklego posta nie wezmie udzialu w
    glosowaniu na nowych grupach.

    > A przy okazji - czy można cancelować posty czekające na moderowanie
    > i czy można cancelować posty po moderowaniu?

    Zapytaj na pl.news.admin - lub przejrzyj archiwa - widzialem tam jakas
    dyskusje na zblizony temat.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2004-08-23 23:00:45
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Usenetem w PL rzadzi kilka osob, a nie uzytkownicy.

    No i bardzo dobrze. Polską rządzi wiele osób. Efekty widać. W demokracji
    na ulicy gdzie mieszka 9 kryminalistów i jeden uczciwy człowiek, będą rządzić
    kryminaliści.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 18. Data: 2004-08-24 06:17:05
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > No i bardzo dobrze. Polską rządzi wiele osób. Efekty widać. W demokracji
    > na ulicy gdzie mieszka 9 kryminalistów i jeden uczciwy człowiek, będą
    > rządzić kryminaliści.

    Eeeee, tania demagogia, ja też tak umiem. Jeśli nie będzie demokracji, na
    ulicy gdzie mieszka 1 kryminalista i 9 uczciwych, będzie rządził
    kryminalista ;P

    Sigurd

  • 19. Data: 2004-08-24 06:58:21
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    No i ppo jest moderowana i... ilosc ogloszen w poniedzialek i wtorek (do
    9.00) jest rowna, uwaga - 0!!!

    Sorki, ale szukajac pracy wole zeby sie nawet co jakis czas pierdoly
    pokazywaly a ogloszen bylo okolo 60-100 dziennie, a nie po 10-20 co kilka
    dni, jesli ofcz moderatorzy beda mieli dobry humor...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 20. Data: 2004-08-24 11:30:24
    Od: i...@v...pl

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    I jak widac - powrocila, w zwiazku z czym od ponad 24H nie ma nowych ofert :(

    Chyba jednak sensowniej bylo BEZ moderacji.

    Informatyk