PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-28 14:00:53
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-28, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Wydac wiecej na co?Jedzenie przy tych zarobkach to nie jest cos
    > wielkiego.

    Ale *kosztuje więcej*, więc nie ma przelicznika kursowego.

    > Ubranie tez nie jest astronomicznie drogie.

    Jak wyżej. A najem? Media? Usługi? Rzeczy importowane zazwyczaj są w podobnych
    cenach, ale rzeczy lokalne bywają droższe. Ile kosztuje transport komunikacją
    miejską w Londynie, a ile w Warszawie?

    [...]

    > Starczy ze zamieszkam z jedną osobą , zaplace 1500zl za mieszkanie w
    > pracy zarobie zalozmy 5-6 tys , dodatkowo wezme jakies fuchy po pracy
    > typu malowanie itp - 3tys i mam dochod miesieczny po oplaceniu
    > mieszkania na poziomie 7-8 tys. Po roku mam 60 tys.Policz sobie po jakim
    > czasie musial bym to odlozyc pracujac w polsce przy sredniej krajowej
    > zalozmy 2tys.Zalozmy mam 2tys na reke 1tys oddaje na zycie czyli rocznie
    > w polsce moge zaoszczedzic 12tys.Roznica jest co nie?Za granica moge po
    > roku kupic sobie nowe auto a tutaj?

    Czekaj. Mam się chylić nad Twoim losem, czy jak?

    Dla mnie kwoty które podałeś (te zagraniczne) to kwoty które są osiągalne
    w Polsce. Skoro Ty ich nie potrafisz osiągnąć, to wyjedź. Proste.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl