PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 12:50:29
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-29, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Kolega pracuje w Bialymstoku jako programista na stale w firmie
    > i ma niecałe 3000zł na reke ale on jest naprawde dobry.Od tego odlicz
    > kredyt na mieszkanie

    Które to mieszkanie w Białymstoku nie kosztuje tyle co w Warszawie.

    > rozrywki.

    Efektywnie wyjdzie na tym lepiej niż za granicą za biedastawkę.
    A może zrobić lepiej - skoro jest (jak to nazwałeś) dobry, to może świadczyć
    usługi klientom zza granicy.

    > Zastanow sie teraz jakie to meczace na dluzszą mete.

    Ojej. A chciałoby się mieć w wieku 20 lat już wszystko, nie?

    > Nie kazdy chce wyjezdzac do Warszawy bo tam jest jeszcze
    > drozsze zycie mam na mysli mieszkania a pozatym ludzie sa
    > jacyc tacy dziwni...

    A gdzie ja kazałem jechać do Warszawy?

    [...]

    > Zazwyczaj zarobki sa na poziomie wiekszym.

    Użyłem te które podałeś. Plus zobacz artykuł z gazety.

    > Chyba tylko idiota by wyjezdzal za granice zarabiac 800zł nie myslisz tak?

    Ależ ja nie przeczę, że wielu idiotów za granicę wyjeźdza.

    > Od tego sa fundusze inwestycyjne :) Inwestowac w lokate to głupota ,
    > realne oprocentowanie lokat to moze max 3%.

    2-3 letnie stopy zwrotu są obecnie na poziomie -40, -50%.
    Jak chcesz w nie "inwestować" tak jak o tym opowiadasz, to najpierw
    musisz wiedzieć jak się do tego zabrać, by nie stracić.

    Nie każdy się do tego nadaje, a już na pewno nikt Ci nie da takiej
    stopy zwrotu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl