PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-29 11:50:45
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-29, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Akurat poziom zycia tam jest wiekszy , przy najnizszych zarobkach tam
    > okolo zalozmy 5000 zl stac mnie wynajac chate we dwojke zaopaterzyc sie
    > w jedzenie , ubranie i zaoszczedzic z 2tys.Przy polskiej minimalnej stac
    > mnie na oplacenie rachunkow i zupe w proszku :)

    Dla smaczku:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7501077,Brytyjcz
    ycy_coraz_bardziej_bogaci_i_biedni.html

    "Co więcej, z raportu opublikowanego właśnie przez rządowy panel ekspertów ds.
    podziału dóbr wynika, że przepaść pomiędzy najbiedniejszymi i najbogatszymi
    zwiększyła się podczas 13 lat rządów laburzystów. "Wlk. Brytania jest krajem
    nierówności bardziej niż jakikolwiek kraj uprzemysłowiony w Europie.

    [...]

    W kraju, gdzie fortuna najbogatszego człowieka - stalowego magnata Lakshmiego
    Mittala - sięga 10 mld funtów, aż 3 mln dzieci żyje poniżej progu ubóstwa.
    W 2009 r. granicą tą był tygodniowy dochód 236 funtów (1,1 tys. zł) na
    rodzinę. Poniżej tej granicy pozostaje na Wyspach aż 11 mln
    ludzi i w ostatnich kilku latach przybyło ich 300 tys."

    Jak widać, za granicą też nie zawsze jest tak różowo jak to by się chciało.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl