PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-28 08:47:48
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojtek <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio pisze:

    > A myslisz ze za granica ludzie kupuja mieszkania za gotowke?
    W wawie przyzwoite mieszkanie dla rodziny to min. 600tys. zl. - 3.5tys
    zl / miesiac rata kredytu. Czyli zeby moc przeżyć musisz zarabiac
    przynajmniej 5.5tys zl . Masz dochod 8tys to dasz rade, ale jak stracisz
    taka prace i nagle okaze sie, ze przez dluzszy czas nie mozesz znaleźć
    prace za min. 6tys zl netto to co zrobisz?