PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kombinujcie... by żyło się lepiej

  • 1. Data: 2010-01-23 18:13:27
    Temat: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Grzegorz <l...@p...fm>

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kombinujcie_by_zy
    lo_sie_lepiej_123565.html

  • 2. Data: 2010-01-23 18:19:29
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-23, Grzegorz <l...@p...fm> wrote:

    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kombinujcie_by_zy
    lo_sie_lepiej_123565.html

    No i? Ten artykuł to zwykłe populistyczne bzdurzenie jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-01-23 20:00:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    23 Jan 2010 19:19:29 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No i? Ten artykuł to zwykłe populistyczne bzdurzenie jest.

    A ten gość to spamer :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-01-23 21:37:39
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    On 23 Sty, 19:19, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    ylo_sie_lepiej_123...

    > No i? Ten artykuł to zwykłe populistyczne bzdurzenie jest.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Jak się nie zeszmacisz, to się nie wzbogacisz - pewnie jesteś z klubu
    PO

  • 5. Data: 2010-01-25 14:44:26
    Od: tomas <t...@n...pl>

    > No i? Ten artykuł to zwykłe populistyczne bzdurzenie jest.

    Ten artykul niestety jest prawdziwy a ty chyba wychowales sie na tv
    trwam i glupich polskich sondazach z dupy wyjetych.
    Mieszkam w malym miasteczku i dokladnie wiem ile tu jest pracy.
    Wiekszosc tu pracuje na czarno albo juz uciekla za granice i tam
    pracuja na czarno.Takich miasteczek jest w polsce masa.Jedyny rynek
    pracy to stolica ale nie kazdego stac tam sie utrzymac.
    Mi sie nawet nie chce isc do urzedu pracy bo te ogloszenia co tam sie
    pojawiaja(jedno na miesiac) to kpina.
    Wole wyjechac za granice zbierac truskawki na czarno niz tu pracowac
    w urzedzie.Mistrzostawa europy to porazka , jak jakis europejski kibic
    wysiadzie w warszawie na dworcu to sie porzyga...

  • 6. Data: 2010-01-25 15:52:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-25, tomas <t...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Ten artykul niestety jest prawdziwy a ty chyba wychowales sie na tv
    > trwam i glupich polskich sondazach z dupy wyjetych.

    Nie jest. A telewizji nie mam.

    > Mieszkam w malym miasteczku i dokladnie wiem ile tu jest pracy.

    I Tobie się wydaje, że w małym miasteczku w niemczech jest tej pracy więcej?

    > Wiekszosc tu pracuje na czarno albo juz uciekla za granice i tam
    > pracuja na czarno.

    I pracują w małych miasteczkach?

    > Takich miasteczek jest w polsce masa.

    Takich miasteczek jest na świecie masa.

> [...]
    > w urzedzie.Mistrzostawa europy to porazka , jak jakis europejski kibic
    > wysiadzie w warszawie na dworcu to sie porzyga...

    No to jedź. Krzyżyk na drogę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-01-25 19:08:24
    Od: tomas <t...@b...pl>

    > I Tobie się wydaje, że w małym miasteczku w niemczech jest tej pracy więcej?

    Ludzie maja swoje interesy , bezrobocie jest ale to dlatego ze im sie
    nie chce isc do pracy.Pracowalem w skandynawii i wiem jak oni podchodza
    do pracy fizycznej(brzydza sie nia) , dlatego polacy jada do nich robic
    czarną robote ale za godziwe pieniadze.Myslisz ze jedzenie jest duzo
    drozsze?Sa sklepy z zywnoscia ze jest porownywalnie ale u nich zarobki 4
    krotnie wieksze , pracowalem w malym miasteczku , jak by bylo tak
    pieknie i ladnie to by nie uciekali wszyscy na wyspy.Myslisz czemu
    niemcy boja sie otworzyc granice polakom?

    > Takich miasteczek jest na świecie masa.

    Jest bieda nedza i wielka "pieniądzokracja"

  • 8. Data: 2010-01-25 19:22:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-25, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Ludzie maja swoje interesy, bezrobocie jest ale to dlatego ze im sie
    > nie chce isc do pracy.

    No np. w http://www.bezrobocie.net/stat_swiat.php porównaniu do niemiec
    różnica w bezrobociu to ok. 1%. Normalnie wow. Z kolei tu:
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurostat-bezrob
    ocie-w-polsce-wynioslo-8-8-proc-w-listopadzie-w-cale
    j-ue-9-5-proc#
    widać, że mamy bezrobocie mniejsze od wyliczonej średniej unijnej.
    I to wyliczonej przez Eurostat, nie przez nasze państwo (czyli wielkość
    porównywalna w obrębie państw).

    > Pracowalem w skandynawii i wiem jak oni podchodza
    > do pracy fizycznej (brzydza sie nia), dlatego polacy jada do nich robic
    > czarną robote ale za godziwe pieniadze.

    Fascynujące. No i?

    > Myslisz ze jedzenie jest duzo drozsze?

    No jak się żywisz junk-food i tesco-food, to nie.
    Jak mieszkasz w 5 osób w 1 pokoiku, to takoż i utrzymanie tanio
    wychodzi. 4 lata temu to ja widziałem studentów żyjących za 400-500
    zł w Polsce, w takich samych warunkach.

    > Sa sklepy z zywnoscia ze jest porownywalnie ale u nich zarobki 4
    > krotnie wieksze , pracowalem w malym miasteczku , jak by bylo tak
    > pieknie i ladnie to by nie uciekali wszyscy na wyspy.

    Nie wiem. Ja nie uciekam. Widać nie jestem w zbiorze "wszyscy".

    > Myslisz czemu niemcy boja sie otworzyc granice polakom?

    Bo sami mają problem z bezrobociem?

    > Jest bieda nedza i wielka "pieniądzokracja"

    Bleblanie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl