PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Data: 2010-01-27 20:40:41
    Temat: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Od: tomas <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znowu głupio generalizujesz i tyle.

    Ja tylko chce napisac ze wiekszosc w polsce jest nie zadowolonych z
    obecnej sytuacji.Mam wsrod bliskich co zarabiaja tu 8tys ale oni tez nie
    sa zadowoleni , mieszkaja w wawie i nie stac ich kupic mieszkania
    a sa juz w wieku 30pare lat , dodam ze boja sie brac kredyt bo nie
    wiedza ile czasu moga miec ta prace.
    Mieszkam w Bialymstoku tu z praca jest tragicznie , jedyne ogloszenia
    co sie pojawiaja to przedstawiciel handlowy.Jak wyciagniesz z takej
    roboty 1500 to naprawde bedzie sukces w obecnych czasach.
    Dodam ze bialystok to miasto wojewodzkie.Rynek pracy jedynie kreci sie
    wokol warszawy krakowa i wroclawia ale to naprawde nie sa krainy mlekiem
    i miodem plynace.Ze swojego doswiadczenia wiem ze lepiej wyjechac i cos
    zaoszczedzic niz kisić sie w tym kraju i liczyć
    na jakiś cud gospodarczy jaki mielismy niedawno za kaczorów.