PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Date: 27 Jan 2010 19:58:02 +0100

    On 2010-01-27, tomas <t...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Tak to powiedz to jakiemus górnikowi który zapierdalal 30 lat w kopalni
    > i gówno co teraz z tego ma.Po wyjechaniu za granice stwierdzil ze stac
    > go wkoncu na wakacje od 30lat...

    Najpierw popatrz jakie są płace i przywileje w górnictwie, a potem pisz.

    > Tacy fachowcy zarabiaja tyle zagranica wiem bo pracowalem w
    > budowlance.Jak bym powiedzial im po co tu siedzicie skoro w polsce sa
    > takie zarobki to by sie niezle usmiali.

    A ja wiem i widzę ile zarabiają _tutaj_.

    > Wystepuja ale popatrz np na taką Danie,Norwegie czy Szwecje tam to jest
    > nie do pomyslenia zeby panstwo bronilo przestepców typu prezesiki,sądy itp..

    Demagogia bez konkretów.

    > Sam sobie plac zus ...

    No nie mów, że 3 przelewów raz w miesiącu nie umiesz zrobić.

    > Mam taki zamiar :)Zarobie pewna kwote zagranica i wplace ja na lokate
    > albo jakis fundusz , 100 razy lepsze zyski jak bym zainwestowal w
    > dlugoterminową lokate z malejacym oprocentowanie zwaną ZUS :)

    Rozumiem, że nie wiesz co to jest 'ubezpieczenie' skoro mylisz to
    z ZUS. Po drugie - są zawody które więcej z tego ZUS wyciągają niż
    wkładają (np. wspomniani przez Ciebie górnicy). Wolna wola - chcesz,
    to zostań.

    > Rob co chcesz , moj kolega tez sie smieje ze mnie ze wyjezdzam za
    > granice chodz siedzi w biurze po studiach i ma 2000 taka to juz mentalnosc.

    Ja się nie śmieję. Twoja wola. Ja dla swoich klientów (także zagranicznych)
    jestem partnerem i taka sytuacja mi pasuje. Nie może?

    Znowu głupio generalizujesz i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl