PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Date: Thu, 13 Nov 2003 22:26:08 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pm156.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!

    Użytkownik PiotrG <p...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp0nt6$ini$...@n...news.tpi.pl...

    > Ja tu nie widze zadnego problemu. Przeciez bylo "mile widziany student", a
    > nie "tylko student", a to spora roznica. Rozumiem, ze Ci umknela?
    > I jeszcze jedno - dlaczego uwazasz, ze student napewno nie moze miec
    duzego
    > doswiadczenia?

    Bez zartow, o malo nie pomyslalem zes wlasnie taki student z IV roku co to
    sam SAP'a potrafi napisac ;-)))). I wdrozyc co smieszniejsze.

    O sobie:
    14 lat w branzy IT, w tym u producenta systemu ERP (producent w pierwszej
    10-tce na swiecie [w sprzedazy] - potrafisz wymienic choc trzech z tej
    branzy?).
    Takze osoba przeprowadzajaca szkolenia nowych pracownikow wlasnie w
    _niektorych_ z tych dziedzin - bo ich trzeba _wyszkolic_ (ja tam zreszta
    widze
    3 rozne stanowiska - jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego).
    A wiec majaca dokladny wglad w umiejetnosci tych, co przeszli przez sito.

    Wiem co mowie - mlody zdolny to zaledwie ktos, kogo trzeba wychowac
    i nauczyc.
    Widze, ze umknely Ci sprzeczne wymagania w ogloszeniach?
    Odpowiedz (sobie, ja _nie_ chce wiedziec) na pytanie - wiesz co to ERP? I
    proba
    wdrozenia tego w firmie produkcyjnej? I po ilu wdrozeniach nabiera sie
    doswiadczenia? I ile trwa wdrozenie ERP w jednej firmie (no chyba ze
    wdrazamy
    "kadry/place")?
    Wiesz jak wygladaja ogloszenia np SAP-a? "Konsultant z modulu xxx" itp.
    A tu ma byc student z doswiadczeniami w calym ERP (wiem - mile widziany,
    pewnie studentka jeszcze milej).

    > Uwierz mi - sa tacy co maja. Wiem, bo sam ich zatrudnialem w firmie, w
    > ktorej pracuje. Na etat, nie na zaden staz (z Twojej wypowiedzi wynikalo,
    ze
    > tylko staz jest mozliwy dla studentow).

    Widze, ze nie przeczytales _dokladnie_ ogloszen.... Ze zrozumieniem!
    Zakladam, ze mowisz prawde - przyjales ludzi, ktorzy maja nadzieje ze
    ich niekompetencja nie wyjdzie na jaw. I pewnie nie wyjdzie ;-)...
    Dlaczego nie wyjdzie? Zostawiam to sobie.

    > Widze, ze jestes kolejna osoba, ktora uwaza, ze wszyscy chca wykorzystac
    > studentow. Mysle, ze jak dalej takie opinie beda tu sie pojawiac, to:

    Bledne wnioskowanie. Jestem osoba, ktora uwaza ze pracodawcy nie potrafia
    _szukac_ pracownikow. Studentow przyjmowac sie _powinno_, ze swiadomoscia
    ich
    atutow (i ograniczen).

    > 1. Niebawem ktos dojdzie do wniosku, ze wszyscy chca wykorzystywac
    studentow
    > takze seksualnie ;-)
    > 2. Wszyscy studeci popelnia samobojstwa, bo wiadomo, ze uczciwej pracy nie
    > znajda.

    Kurcze, czuje sie jakbym czytal studenta... Przepraszam, byc moze to tylko
    zatroskany ojciec studenta/tki...

    > Kurcze, chyba nie pozdrawiam, bo niby dlaczego?

    Wiem dlaczego. Twoje zacietrzewienie wiele tlumaczy...

    A ja jednak pozdrawiam i pytam - czy jesli z kims sie nie zgadzasz, od razu
    mu reki nie podajesz? Jak kibic Szmacianki nie poda reki kibicowi Naprzodu?
    Ja nie podejrzewam Cie o brak dojrzalosci...
    Ciagle mi po glowie chodzi Twoj syn/corka, student/ka informatyki :-)))

    Sam nie wiem, po co tyle tu napisalem - bardziej dla czytajacych...

    EOD

    Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.