PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
  • Data: 2003-11-15 13:15:27
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: " Marek" <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sp6mlz <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Smutno tu troche na tej liscie...
    > <CYTAT>

    > komunikacji
    > pojęcia,
    > </CYTAT>

    to jest mocarne! Ponieważ ja też uważam to za przerost, to być może
    nie jesteśmy trendy :)
    najprawdopodobniej obecnie zaliczki na młode wilki wygłodzone brakiem
    sukcesu, rozpoczynają juz studiowanie informy i ekonomii równolegle już
    w podstawówce, żeby w okresie gimnazium, szkoły średniej i przez pierwsze
    trzy lata studiów zaliczyć kilku pracodawców - koniecznie z osiągnięciami
    i referencjami ;)
    teraz się przecież nie pracuje - tylko bierze udział w projektach i robi
    karierę :)
    a firmy nie prowadzą działalności produkcyjnej, handlowej czy usługowej
    ale ekspandują :)
    zapomniałem jeszcze dodać, że wszędzie są młode i dynamiczne zespoły
    które robią projekty, karierę i ekspansję :))
    a jak się zapalą i wypalą to przyjeżdża straż pożarna a potem ekipa
    w białych kitlach z kaftanami i wszystkich zabierają :)))
    na drugi dzień firma daje następne ogłoszenie: szukamy jeleni ... to
    jest chciałem napisać: młodych i wygłodzonych ...

    Marek