PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
  • Data: 2003-11-13 21:54:57
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik bm <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp0pvj$qdc$...@n...news.tpi.pl...

    (...)
    > jedno jest pewne, nie chciałabym żeby w mojej firmie system ERP wdrażał
    > student,
    > niejedno wdrożenie zakończyło się bankructwem firmy,
    (...)

    Droga Basiu (skoro tak sie podpisalas, to tak sie do Ciebie zwracam ;-) )
    - potwierdzam wszystko co piszesz. U zachodnich sasiadow bywalo nawet
    "to moze kupimy inny system" :-). I kupuja ;-))). No ale mieli pieniadze
    (przepraszam, nie bardzo moge podawac szczegoly).
    W Polsce nie bardzo stac firmy na system ERP, a co dopiero na
    "nastepny" system ERP.
    Oprocz tego co wytknelas, w ogloszeniu bylo "znajomosc systemow
    operacyjnych, rozwiazan sieciowych, sprzetu komputerowego".
    Ma wdrazac, administrowac, znac sprzet, rozwiazania sieciowe
    i systemy operacyjne...
    Powinno sie takich klonowac!

    Duzo szczescia i udanego wdrozenia (w razie jakby co ;-) ) - Wojtek H.