PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
  • Data: 2003-11-13 20:34:22
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: "bm" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto jest lepszy do zdobywania nowej wiedzy jak nie student? z drugiej
    > strony po kilku latach pracy przy szeroko rozumianych wdrożeniach czuję
    jak
    > odpoczywam pracując w stałym miejscu i ze stałymi problemami.
    > co chcę przez to powiedzieć? że do prac wdrozeniowych najbardziej nadają
    się
    > osoby młode. narybek najlepiej zbiera się wśród dobrych studentów, którzy
    > chcą w końcu zmaterializować swoją wiedzę. Przy okazji muszą być
    > komunikatywne i obrotne.

    bzdura, student zwykle posiada wiedzę teoretyczną, a teoria bardzo rożni się
    od praktyki,

    dobry wdrożeniowiec wymaga doświadczenia kilku projektów i PRAKTYCZNEJ
    wiedzy ekonomicznej,
    w pierwszym projekcie zazwyczaj taki delikwent sie uczy i nic więcej,
    jeżeli firma szuka studenta to pewnie chce go przyuczyć, z drugiej strony w
    ogłoszeniu jest informacja o doświadczeniu, a student raczej nie posiada
    doświadczenia we wdrozeniach,
    więc nie wiadomo czego ta forma tak naprawdę chce,

    jedno jest pewne, nie chciałabym żeby w mojej firmie system ERP wdrażał
    student,
    niejedno wdrożenie zakończyło się bankructwem firmy,

    pozdrawiam
    Basia