PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
  • Data: 2003-11-14 00:01:24
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Użytkownik Pawel Biel <p...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp121c$11ui$...@f...aster.pl...

    > SAP, Oracle, Peoplesoft, J.D.Edwards (choć teraz już razem z Peoplesoft),
    > BEA, IBM, Ms ;)

    Dla czytajacych - pytanie nie bylo do Pawla, polemizowal ktos zupelnie inny.

    (...)

    > A co do reszty wypowiedzi...
    > to masz 100% rację. Wykształcenie konsultanta SAP to jakieś dwa lata.
    > Dobrego projekt managera pewnie ok 5.
    > A np. administratora SAP-basis to sam chciałbym się dowiedzieć,
    > bo od kilku miesięcy się tym zajmuje i jak na razie udało mi się
    > dopiero nieco oswoić z filozofia SAP.
    > Jednym słowem w czasie studiów nie ma szans by stać się
    > konsultantem SAP. (Oczywiście mówie o jednym module,
    > bo chyba raczej nie spotykani są tacy, którzy znają sie dobrze na więcej
    niż
    > 2 modułach)

    W pelni sie zgadzam, nawet biorac poprawke na specyfike SAP'a.
    Bo sa latwiejsze systemy w ogarnieciu (i wdrozeniu), to co piszesz to dla
    prawdziwych mozgowcow (w pozytywnym tego slowa znaczeniu).
    W powyzszych nie ma mojego bylego pracodawcy, ale jakie to ma
    znaczenie.

    Pozdrawiam serdecznie i udanego dnia - Wojtek H.