PracaGrupypl.praca.dyskusje[ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy › Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
  • Data: 2003-11-14 20:09:40
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bp0mqc$bfd$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie!
    >
    > Smutno tu troche na tej liscie...
    <cut>
    No to kolejne:)

    Poszukujemy osoby na stanowisko administratora bazy danych Oracle/sieci WAN
    (Cisco).

    Wymagania:
    - znajomość zagadnień administracyjnych Oracle poparta doświadczeniem
    - umiejętność rozwiązywania typowych problemów wydajnościowych bazy danych
    (strojenie)
    - umiejętność tworzenia backupu bazy danych (w tym również pisanie procedur)
    - znajomość zagadnień administracyjnych Windows 2000
    - umiejętność administrowania siecią WAN (Cisco)
    - umiejętność pracy w zespole
    - dyspozycyjność

    <cut>
    No kurcze, ja nie spedzilem 14 lat w IT jak koledzy pare postow dalej, ale
    widzialem kiedys komputer a nawet huba;) i ten Oracle jakos mi nijak z Cisco
    sie komponuje, tym bardziej, ze w wycietej czesci jest jeszcze doswiadczenie
    w pracy z kilkudziesiecioma lokalizacjami (a wiec nie jeden rouerek i jedna
    bazka)
    pozdr
    /p